Відділ житлово-комунального господарства та комунальної власності Криничанської селищної ради (далі – відділ) є самостійним виконавчим органом Криничанської селищної ради, що утворюється селищною радою (код ЄДРПОУ - 43944702), є підзвітним та підконтрольним селищній раді, підпорядкований селищному голові та виконавчому комітету селищної ради.
Юридична адреса відділу: 52300, Дніпропетровська область, Кам’янський район, селище Кринички, вул. Михайла Грушевського, 2.
Відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, кутовий штамп та штампи, передбачені діловодством.
Відділ фінансується за рахунок коштів селищного бюджету, інших бюджетів, передбачених чинним законодавством.
Майно, яке перебуває в користуванні відділу, знаходиться на балансі відділу є комунальною власністю територіальної громади.
Відділ може мати структурні підрозділи без статусу юридичної особи, які підпорядковані безпосередньо начальнику відділу. Положення про структурні підрозділи відділу затверджує селищний голова.
Відділу підпорядковані, підзвітні та підконтрольні наступні комунальні підприємства: Комунальне підприємство Криничанської селищної ради «Добробут»; Комунальне підприємство Криничанської селищної ради «Будинок побуту»; інші створені селищною радою підприємства житлово-комунального господарства.
Основними завданнями відділу є:
Забезпечення реалізації державної політики з комплексного розвитку житлово-комунального господарства на території громади, у сфері транспорту та благоустрою, реалізація політики селищної ради у сфері управління нерухомим майном, що належить до комунальної власності територіальної громади.
Забезпечення виконання функції місцевого самоврядування, а також делегованих повноважень органів державної виконавчої влади, передбачених чинним законодавством, у галузі транспорту і зв’язку.
Підготовка пропозицій до проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку селищної ради та проєктів селищного бюджету.
Виконання за дорученням селищної ради повноважень власника комунального майна.
Виконання функцій органу управління майном комунальної власності територіальної громади селищної ради.
Забезпечення реалізації політики селищної ради у сфері приватизації, оренди, використання, відчуження майна комунальної власності територіальної громади селищної ради.
Розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення умов для підвищення рівня житлово-комунальних послуг, благоустрою населених пунктів територіальної громади та розвитку у сфері будівництва.
Здійснення контролю за виконанням робіт та наданням послуг для населення комунальними підприємствами селищної ради, координацію яких здійснює відділ.
Координує заходи щодо розробки комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади.
Функції відділу відповідно до покладених на нього завдань:
Виступає замовником на розроблення містобудівної документації
та внесення змін до неї (генеральні плани населених пунктів та їх складові частини, плани зонування територій, детальні плани території, план просторового розвитку території територіальної громади).
Розробляє та подає до селищної ради пропозиції щодо розміщення, будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури.
Здійснює облік, інвентаризацію комунальної власності та створення електронної бази даних.
Забезпечує контроль за використанням об’єктів комунальної власності. Проводить обстеження стану нерухомого майна комунальної власності (будівель, споруд, будинків та інше).
Здійснює підготовку договорів оренди нерухомого майна комунальної власності та змін до них на підставі розпоряджень селищного голови.
Нараховує орендну плату за користування комунальним майном та контролює своєчасне та у повному обсязі надходження платежів.
У разі несвоєчасного надходження платежів за користування орендованим комунальним майном відділ готує претензії та документи для підготовки для розгляду справи у суді по стягненню заборгованості з орендної плати та розірванню договірних відносин.
Виступає ініціатором розірвання договорів оренди, коли орендар порушає вимоги нормативних документів, чинного законодавства та умов договору.
Виступає організатором конкурсів з надання в оренду об’єктів комунальної власності.
Проводить роботу щодо замовлення експертної оцінки майна комунальної власності.
Готує та вносить на розгляд селищної ради питання про прийняття майна в комунальну власність, про передачу майна до інших органів місцевого самоврядування, у власність юридичних та фізичних осіб та іншим суб’єктам права власності.
Готує та вносить на розгляд селищної ради і виконавчого комітету пропозиції щодо списання, передачі з балансу на баланс та в користування майна підприємств, установ, організацій комунальної власності селищної ради.
Контролює обов’язкове страхування комунального майна, що здається в оренду, виконання умов договорів оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади селищної ради.
Здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до селищного бюджету від використання комунального майна.
Представляє селищну раду та її виконавчий комітет при реєстрації об’єктів комунальної власності в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Координує роботу, пов’язану з наданням населенню території селищної ради житлово-комунальних послуг підприємствами – надавачами цих послуг незалежно від форми власності.
Здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства.
Забезпечує реалізацію повноважень селищної ради щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг.
Аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку.
Здійснює контроль за станом благоустрою територій населених пунктів селищної ради. Проводить рейди та перевірки територій та об’єктів щодо стану їх благоустрою, додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою.
Посадові особи відділу уповноважені виконавчим комітетом селищної ради складають приписи та протоколи – про порушення законодавства у сфері благоустрою, для притягнення винних до відповідальності.
Контролює та сприяє в забезпеченні чистоти і порядку в населених пунктах селищної ради, очищенню територій та об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів.
Здійснює контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об’єктів благоустрою територіальної громади.
Здійснює заходи та забезпечує використання бюджетних коштів за бюджетними / кошторисними призначеннями по видаткам, які плануються селищною радою та визначаються рішенням про селищний бюджет, в тому числі на проведення публічних закупівель, за кодами економічної класифікації видатків бюджету:
По поточних видатках:
- за кодом 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)”:
1) оплата послуг сторонніх фахівців :
з охорони (у тому числі позавідомчої охорони), монтажу й установки охоронної та пожежної сигналізації;
зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції;
інформаційних послуг, що надаються інформагентствами засобами електронного зв'язку (новини "он-лайн", анонс тощо), послуг з доступу в режимі on-line до електронних баз наукової та науково-технічної інформації, інформаційних ресурсів;
оплата послуг, що надаються у сфері управління місцевим боргом (агентські, консультаційні, рейтингові, юридичні, інформаційні, дорадчі, управлінські та інші, послуги, пов’язані з розміщенням боргових цінних паперів на ринку, оплата послуг з впровадження, супроводження та розвитку інформаційно-аналітичних систем управління місцевим боргом тощо);
2) оплата послуг із страхування власних та орендованих приміщень, страхування транспортних засобів (у тому числі спеціального призначення), страхування обладнання та іншого майна, цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, страхування водіїв відповідно до законодавства тощо;
3) оплата транспортних послуг, крім видатків з найму транспорту для будівельних робіт і капітального ремонту будівель, які належать до капітального будівництва та капітального ремонту; проведення експертної оцінки транспортних засобів, реєстрації транспортних засобів, технічного огляду транспортного засобу, оплата оформлення прав водія, навчання на курсах водіїв, медичного огляду водіїв (у тому числі транспортних засобів спеціального призначення);
4) плата за оренду приміщень (у тому числі гаражів, складів тощо) як для довгострокового, так і короткострокового користування, транспортних засобів усіх видів, обладнання, контейнерів; плата за оренду місця для прокладення кабелю тощо;
5) оплата послуг з установки лічильників води, природного газу, теплової енергії; підключення газових котлів та плит;
6) оплата послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів, обладнання, техніки, механізмів, локальної мережі, систем пожежогасіння, охоронної сигналізації, систем вентиляції, ескалаторів, ліфтів, сміттєпроводів, видатки на технічне обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення, внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення, підготовку до опалювального сезону теплових господарств; оплата поточного ремонту доріг, будівель, приміщень, об’єктів культурної спадщини тощо;
7) оплата послуг з повірки та експертизи засобів обліку (приладів, лічильників тощо) та послуг з експертизи зразків продукції;
8) оплата послуг з розробки нормативів, паспортів та надання дозволів на водокористування; надання дозволів на відведення земельних ділянок; виготовлення технічної документації на земельні ділянки; технічних умов; експертних висновків, рекомендацій тощо; оплата послуг з розробки проектно-кошторисної документації для поточного ремонту, монтажу обладнання та устаткування; плата за містобудівне обґрунтування та інші передпроектні роботи на проведення капітального ремонту (будівництва, реконструкції), якщо такі роботи не включені до проектно-кошторисної документації;
9) оплата послуг із благоустрою населених пунктів, утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, оплата послуг з проведення дезінфекційних заходів;
10) оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення(для потреб відділу);
11)оплата послуг з побудови, створення і впровадження локальних мереж, систем відеоспостереження, охоронної сигналізації та перепускних систем, систем пожежогасіння, гарантованого енергоживлення або електропостачання, систем кондиціювання робочих або технологічних приміщень, систем технічного захисту інформації (з урахуванням видатків на їх атестацію), у тому числі оплата пасивного обладнання - монтажних шаф, монтажних коробів, кабелеводів, кабелів, з'єднувачів, розеток, кріплень, комутаційних панелей тощо, якщо зазначене обладнання є невід'ємною частиною послуг;
12) оплата послуг із вивезення відходів і їх утилізації та знешкодження, у тому числі біовідходів, твердих побутових відходів (крім послуг, які відносяться до комунальних послуг), відходів із вмістом дорогоцінних металів або шкідливих речовин тощо;
13) оплата послуг з перезарядки вогнегасників, картриджів, тонерів, послуг з надання теле-, радіоефіру, фотопослуг та послуг із ксерокопіювання, надання оголошень у засобах масової інформації, у тому числі електронних, виготовлення відеофільму (крім випадків, коли після виготовлення відеофільм береться на облік як нематеріальний актив);
14) оплата ритуальних послуг відповідно до законодавства (у тому числі спорудження на могилі померлого (загиблого) надгробка, огорожі навколо могили, оплата послуг священика тощо); поховання одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів;
15) оплата послуг з підключення мобільних телефонів та послуг мобільного зв’язку, оплата послуг фіксованого телефонного (місцевого, міжміського, міжнародного) зв'язку, спецзв'язку, факсимільного зв'язку, супутникового зв'язку, електронної пошти, плата за користування каналами зв'язку; оплата послуг з установки телефонів, абонентних телеграфних апаратів, телефаксів;
16) оплата експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій;
17) оплата послуг з демонтажу (розбирання, знесення) існуючих будівель і споруд, устаткування, обладнання, машин, пристроїв тощо, якщо вартість таких робіт не відноситься до збільшення необоротних активів;
18) підключення до мережі Інтернет; плата за послуги Інтернет-провайдерів за користування мережею Інтернет;
19) оплата інших послуг, передбачених законодавством.
По Капітальних видатках:
- за кодом 3100 „Придбання основного капіталу”:
За цією категорією передбачаються видатки на придбання або створення основних засобів, окремих інших необоротних матеріальних активів, збільшення вартості активів внаслідок поліпшення об’єкта (модернізація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), капітальний ремонт, створення державних запасів і резервів, придбання землі та нематеріальних активів.
- за кодом 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”:
1) придбання транспортних засобів, автомобілів, приладів, машин, механізмів, виробничого обладнання;
2) придбання невиробничого обладнання, меблів і предметів довгострокового користування для відділу, у тому числі для реалізації багатоцільових проектів (програм);
3) придбання кондиціонерів;оргтехніки, комп'ютерної техніки (у тому числі придбання програмного забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комп'ютерної техніки) (для відділу);
4) придбання активного мережевого та телекомунікаційного обладнання;
5) придбання протипожежного приладдя;
6) придбання невмонтованого обладнання, яке включене у вартість зведеного кошторису на капітальне будівництво та реконструкцію будов і об'єктів;
придбання усіх видів засобів пересування, призначених для переміщення людей і вантажів;
7) придбання багаторічних насаджень, а саме: плодово-ягідних дерев, кущів та озеленювальних і декоративних насаджень для облаштування територій установ, дворів будинків, вулиць, площ, садів, які передбачають виникнення необоротних активів;
8) видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.
- за кодом 3120 „Капітальне будівництво (придбання)”:
До цієї категорії відносяться видатки на будівництво, придбання будівель, приміщень та інших об'єктів.
За цією категорією видатки на експертизу проектної документації, авторський, технічний нагляд, за виданий сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта здійснюються за тим за кодом ом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюються роботи, якщо це обумовлено кошторисом проведених робіт, та є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
- за кодом 3121 „Капітальне будівництво (придбання) житла”:
1) видатки на капітальне будівництво нових житлових будівель та приміщень;
2) придбання житлових приміщень, об'єктів (у тому числі на вторинному ринку), житлових приміщень для військовослужбовців та осіб рядового і начальницького складу, гуртожитків, казарм, об'єктів державного житлового фонду;
3) пайова участь у будівництві житла (у тому числі шляхом участі у фонді фінансування будівництва);
4) придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на капітальне будівництво і використовуються у процесі будівельних робіт;
5) придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим, а також комплекти запасних частин такого обладнання), машини та механізми, обладнання та прилади, необхідні для ведення будівельних робіт, якщо це обумовлено кошторисом на будівництво (крім окремих видів устаткування і машин, що є рухомими транспортними одиницями, не пов'язаними з технологією виробництва);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального будівництва;
8) видатки на утримання об’єкта (будови) у зв’язку з тимчасовим зупиненням будівництва, консервацію та розконсервацію.
- за кодом 3122 „Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів”:
1) видатки на капітальне будівництво інших об'єктів, що не включені в позицію 3121;
2) придбання об'єктів виробничого і невиробничого призначення;
3) придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на капітальне будівництво і використовуються у процесі будівельних робіт;
4) придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим, а також комплекти запасних частин такого обладнання), машини та механізми, обладнання та прилади, необхідні для ведення будівельних робіт, якщо це обумовлено кошторисом на будівництво (крім окремих видів устаткування і машин, що є рухомими транспортними одиницями, не пов'язаними з технологією виробництва);
5) виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
6) видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального будівництва;
7) видатки на утримання об’єкта (будови) у зв’язку з тимчасовим зупиненням будівництва, консервацію та розконсервацію;
8) видатки на спорудження монументів і пам’ятників.
- за кодом 3130 „Капітальний ремонт”:
За цією категорією видатки здійснюються на підставі договорів та складених кошторисів на капітальний ремонт. За правильність віднесення видатків до поточного чи капітального ремонту відповідає розпорядник (одержувач) бюджетних коштів.
За цією категорією видатки на експертизу проектної документації, авторський, технічний нагляд, за виданий сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта здійснюються за тим за кодом ом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюються роботи, якщо це обумовлено кошторисом проведених робіт, та є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
- за кодом 3131 „Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)”:
1) видатки на капітальний ремонт житлових будівель та приміщень (у тому числі гуртожитків та казарм);
2) видатки на капітальний ремонт окремих вузлів та систем, які є складовою частиною житлових будівель та приміщень (у тому числі гуртожитків та казарм), а саме: водопостачання, газопостачання, каналізації, кондиціювання, пожежної охорони, сміттєпроводів, пасажирських та вантажних ліфтів тощо;
3) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на капітальний ремонт і використовуються в процесі ремонтних робіт;
4) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
5) виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
6) видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального ремонту;
7) видатки на модернізацію (обладнання, устаткування тощо).
- за кодом 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”:
1) капітальний ремонт інших об'єктів, що не включені в позицію 3131 (у тому числі доріг, об'єктів благоустрою міст, сіл, селищ);
2) капітальний ремонт автомобілів та обладнання, а також оплата запчастин до них, якщо вони включені до кошторису на проведення капітального ремонту інших об’єктів, який є невід'ємною частиною угоди, укладеної з надавачем послуг;
3) капітальний ремонт окремих вузлів та систем, які є складовою частиною інших об'єктів, що не включені в позицію 3131, а саме: водопостачання, газопостачання, каналізації, кондиціювання, пожежної охорони, сміттєпроводів, пасажирських та вантажних ліфтів тощо;
4) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на капітальний ремонт інших об'єктів і використовуються в процесі ремонтних робіт;
5) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для
опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт інших об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з капітального ремонту;
8) видатки на модернізацію (обладнання, устаткування тощо).
- за кодом 3140 „Реконструкція та реставрація”:
За цією категорією здійснюються видатки на реконструкцію житлового фонду (приміщень), реконструкцію та реставрацію інших об’єктів та реставрацію пам'яток культури, історії та архітектури.
За цією категорією видатки на експертизу проектної документації, авторський, технічний нагляд, за виданий сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта здійснюються за тим за кодом ом економічної класифікації видатків бюджету, за яким здійснюються роботи, якщо це обумовлено кошторисом проведених робіт, та є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
- за кодом 3141 „Реконструкція житлового фонду (приміщень)”:
1) видатки на реконструкцію та модернізацію житлових будівель та приміщень (у тому числі гуртожитків та казарм) або їх складових частин;
2) видатки на розширення житлових будівель та приміщень (у тому числі гуртожитків та казарм);
3) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реконструкцію і використовуються в процесі робіт;
4) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
5) виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
6) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реконструкції.
- за кодом 3142 „Реконструкція та реставрація інших об’єктів”:
1) видатки на реконструкцію та модернізацію інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації) або їх складових частин, що не включені до за кодом у 3141;
2) видатки на технічне переоснащення діючих підприємств (за винятком придбання обладнання і предметів довгострокового користування);
3) видатки на розширення діючих підприємств;
4) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) і використовуються в процесі робіт;
5) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реконструкції інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації).
- за кодом 3143 „Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури”:
1) видатки на реставрацію будинків, споруд, пам'ятних місць і предметів, пов'язаних з найважливішими історичними подіями в житті народу, розвитком науки, техніки, культури, життям і діяльністю видатних діячів;
2) видатки на реставрацію унікальних ансамблів і комплексів, окремих об'єктів архітектури, а також пов'язаних з ними творів монументальної скульптури і живопису, декоративно-ужиткового і садово-паркового мистецтва;
3) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реставрацію і використовуються в процесі ремонтних робіт;
4) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
5) виготовлення проектно-кошторисної документації на реставрацію будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
6) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реставрації;
7) видатки на ремонт (реставраційний) та пристосування (збереження) об’єктів культурної спадщини.
- за кодом 3160 „Придбання землі та нематеріальних активів”:
За цим за кодом здійснюється придбання землі, лісів, внутрішніх вод, родовищ корисних копалин, але не будівельних об'єктів і споруд, розміщених на них. Коли вартість земельної ділянки неможливо відділити від вартості споруди, сплачена сума повинна відображатись повністю на придбання того компонента, який є переважаючим. Оплата права на використання надр.
Відділ є розпорядником бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, зазначеними у пункті вище.
Координує питання щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств житлово-комунального господарства, які належать до комунальної власності селищної ради.
Координує діяльність підприємств комунальної власності територіальної громади з благоустрою населених пунктів, водопостачання, водовідведення, поводження з побутовими відходами та інших питань, відповідно до покладених на відділ завдань.
Здійснює контроль за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади.
Розглядає та вносить пропозиції щодо розгляду питань з встановлення в порядку і в межах, визначених законодавством тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами комунальної власності громади.
Здійснює погодження проектів рішень селищної ради та її виконавчого комітету, які стосуються підприємств житлово-комунального господарства, які належать до комунальної власності селищної ради, в тому числі ті, що належать до виключної компетенції селищної ради.
Готує проєкти розпоряджень селищного голови, рішень селищної ради та виконавчого комітету, програм селищної ради з питань, що відносяться до повноважень відділу, у межах компетенції організовує та реалізує їх виконання, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту селищного бюджету.
Розробляє і подає на розгляд селищної ради пропозиції стосовно бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і здійснення заходів щодо їх реалізації.
Забезпечує формування матеріалів, які відносяться до повноважень відділу для публікації на вебсайті селищної ради.
Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ.
Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад з питань, що належать до компетенції відділу.
Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз'яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
Організовує роботу поточного архіву документів, що опрацьовуються відділом, відповідно до номенклатури справ відділу, здійснює ведення кадрового діловодства.
Здійснює інші передбачені законом повноваження.
Відділ має право:
Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів та виконавчих органів селищної ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час виконання покладених на відділ завдань, письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час погодження документів при розгляді питань.
Залучати фахівців інших структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.
Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи відділу.
Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
Управління відділом, права та обов’язки керівника:
Відділ очолює начальник.
Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
Начальник відділу може мати заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
Начальник відділу:
- здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, за реалізацію його повноважень, організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці;
- готує на затвердження селищній раді положення про відділ;
- готує на затвердження селищному голові Положення про структурні підрозділи відділу;
- подає на затвердження селищному голові посадові інструкції працівників відділу, які є посадовими особами місцевого самоврядування;
- затверджує посадові інструкції працівників відділу, окрім посадових осіб місцевого самоврядування;
- в установленому законодавством порядку приймає на посади (на роботу) працівників відділу, які не є посадовими особами місцевого самоврядування;
- подає сільському голові пропозиції щодо преміювання, установлення надбавок та присвоєння рангів працівникам відділу, які є посадовими особами місцевого самоврядування;
- здійснює притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відділу;
- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчих органів селищної ради;
- планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчих органів селищної ради;
- вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
- звітує перед селищним головою про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;
- без довіреності представляє інтереси відділу у відносинах з іншими виконавчими органами селищної ради, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, установами, організаціями та підприємствами усіх форм власності;
- видає у межах своїх повноважень накази, організовує здійснення контролю за їх виконанням.
Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;
- подає на затвердження селищному голові кошторис та штатний розпис відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого в установленому порядку кошторису відділу;
- організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу;
- організовує роботу по підбору та формуванню кадрового резерву відділу;
- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;
- забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
- здійснює інші повноваження, визначені законодавством.
Накази начальника відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та Мінфіну, можуть бути скасовані селищним головою.
Відділ взаємодіє:
З фінансовим відділом селищної ради з питань погодження, підготовки та внесення пропозицій до проєктів селищного бюджету.
Із загальним відділом селищної ради з питань візування розпорядчих документів з питань за напрямом діяльності відділу.
З іншими структурними підрозділами, апаратом селищної ради та виконавчими органами селищної ради, органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою належного виконання покладених на відділ завдань та здійснення запланованих заходів.
Відділ утримується за рахунок коштів селищного бюджету.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.