Про затвердження звіту про виконання фінансового плану за ІІ квартал 2025 року по КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
опубліковано 01 серпня 2025 року о 15:17

Р І Ш Е Н Н Я

від 15 серпня 2025 року селище Кринички № -69/VIII

Про затвердження звіту про виконання фінансового плану за ІІ квартал 2025 року по КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради


Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 75, 78 Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», на підставі рішення Криничанської селищної ради від 23.10.2020 року № 9-104/VII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств Криничанської селищної ради», статуту комунального підприємства комунального некомерційного підприємства «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради, селищна рада в и р і ш и л а: 


  1. Затвердити звіт про виконання фінансового плану за ІІ квартал 2025 року по КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради, згідно з додатками.
  2. Секретарю селищної ради опублікувати дане рішення на офіційному сайті Криничанської селищної ради.
  3. Координацію за виконання рішення покласти на відділ «Соціальна сервісна служба» Криничанської селищної ради.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики та з питань соціального захисту населення, ветеранської політики, охорони здоров’я, освіти, культури та спорту.




Селищний голова Юрій БАЛЮК



Додаток

до рішення селищної ради

від 15 серпня 2025 року

№ -69/VIII


Пояснювальна записка

Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради»

до Звіту про виконання фінансового плану за 2 квартал 2025 року


Комунальне підприємство «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради» забезпечує надання населенню первинної та вторинної (спеціалізованої) багатопрофільної планово-цілодобової стаціонарної медичної допомоги, консультативно-діагностичної допомоги, проведення кваліфікованої експертизи тимчасової непрацездатності, здійснення обстежень хворих за направлення військкоматів, амбулаторно-консультативна допомога вузькопрофільних спеціалістів.

Кількість укладених декларацій на 01.07.2025 року становить 13 849.

Станом на 01.07.2025 року кількість штатних одиниць по КП "КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради» становить :

173,0 штатних одиниць, в тому числі:

лікарі - 43,50 шт.од.;

середній медперсонал - 59,5 шт.од.;

молодший медперсонал - 21,50 шт.од.;

спеціалісти - 12,0 шт.од.;

інший персонал - 36,5 шт.од.


В тому числі первинний рівень: 41,5 штатних одиниць:

лікарі – 11,5 шт.од.;

середній медперсонал – 19,25 шт.од.;

молодший медперсонал – 5,0 шт. од.;

інший персонал – 5,75 шт.од.


Фактично зайнятих одиниць становить 147,0 одиниць, в тому числі:

лікарі - 29,5 шт.од.;

середній медперсонал - 52,5 шт.од.;

молодший медперсонал - 20,50 шт.од.;

спеціалісти - 12,0 шт.од.;

інший персонал - 29,75 шт.од.


Дохідна частини звіту

 

За 2 квартал 2025 року надійшло коштів в сумі –  11 731 046,22 грн.,

в тому числі:

8 281 779,01 грн. - кошти Національної Служби Здоров'я України, в т.ч.:

2 712 994,79 грн – первинна допомога;

2 533 368,23 грн. - кошти з місцевого бюджету;

915 898,98 грн. – власні кошти, в тому числі по підгрупам:

«Плата за оренду майна» - 179 738,98 грн.;

«Плата за послуги» - 736 160,00 грн.


Витратна частина звіту


Поточні витрати за 2 квартал 2025 року становлять  10 557 363,61 грн., в тому числі:

- Заробітна плата – 6 067 564,00 грн. -

кошти НСЗУ – 6 067 564,00 грн.

- Нарахування на заробітну плату – 1 273 371,73 грн. -

кошти НСЗУ – 1 273 371,73 грн.

- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 394 467,54 грн. 

власні кошти - 243 149,04 грн. - запасні частини (867,50 грн.), господарські товари (20652,0 грн.), канцелярські товари (6482,0 грн.), папір офісний (8945,0 грн.), запасні частини до комп‘ютерів (12 700,0 грн.), будівельні матеріали (125 557,54 грн.), бензин (67 945,0 грн.);

місцевий бюджет – 151 318,50 грн – придбання матеріалів, будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт.

- Медикаменти та перев‘язувальні матеріали – 960 438,39 грн. - 

власні кошти – 301 527,01 грн. – лабораторні реактиви та приладдя (200 419,0 грн.), папір для ЕКГ (9 550,0 грн.), ноші медичні (12 650,0 грн.), бланки медичних довідок (4580,0 грн.), папір для УЗД (1 100,0 грн.), лікарський засіб для небулайзера ( 995,10 грн.);

місцевий бюджет – 658 911,38  грн. – в тому числі: набір інсулінової помпи – 236 684,0 грн., 301 662,53 грн. – медикаменти та 120 564,85 грн. вироби медичного призначення згідно постанови № 1301 від 03.12.2009 року.

- Продукти харчування – 96 773,52 грн.кошти НСЗУ;

- Оплата послуг (крім комунальних) – 246 756,62 грн. -

кошти НСЗУ – 37 840 грн. – програмне забезпечення медичної звітності (35 640,0 грн.), послуги з усного перекладу (2 200,0 грн.);

власні кошти – 208 916,62 грн. - послуги провайдерів (13 800 грн.), програмне забезпечення бухгалтерської звітності (3300,0 грн.), страхування транспортних засобів (15 423,0 грн.), ТО ліфта (5 850,0 грн.), ТО газопроводу (29 943,68 грн.), заправка картриджів (5 950,0 грн.), ТО автомобілей (43 024,18 грн.), діагностика та ремонт геманалізатора (9 874,60 грн.), послуги по проведенню дозиметричного контролю (4000,0 грн.),виготовлення КЕП (900,0 грн.), послуги еквайрингу (1 200,0 грн.), повірка напороміра (2864,16 грн.), ТО приладдя (40 300,0 грн.), послуги по розробці та обслуговуванні сайту (11 320,0 грн.), послуги по зарядженню вогнегасників (10 572,0 грн.), вебінар (595,0 грн);

кошти місцевого бюджету – придбання програмного забезпечення (10 000,0).

- Оплата енергоносіїв – 1 263 077,32 грн. місцевий бюджет,

 в тому числі:

- оплата водопостачання і водовідведення – 44 244,15 грн.;

- оплата електроенергії – 615 541,76 грн.;

- оплата природного газу – 581 126,57 грн.;

- оплата інших енергоносіїв – 22 164,84 грн.


- Оплата за навчання персоналу - 5 173,60  грн.власні кошти – в тому числі: 648,00 грн.- навчання з цивільного захисту; 4000,00 грн. - навчання з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; 525,60 грн. – майстер - клас на тему “Інфекційний контроль в закладах охорони здоров’я».

- Виплата пенсій та допомоги – 18 968,94 грн. - власні кошти - відшкодування пільгових пенсій при достроковому виході на пенсію медичних працівників на пільгових умовах ( згідно Списку № 1 і Списку № 2 проведеної атестації робочих місць) відповідно до пунктів «а» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування».

- Інші виплати населенню – 111 541,03 грн. місцевий бюджет - забезпечення безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів, які підписали декларації окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до постанови № 1303 від 17.08.1998 року.

-Інші поточні видатки – 119 230,92 грн.

власні кошти – 119 230,92 грн. - податок на додану вартість (90 947,0 грн.), податок на землю (27 696,18 грн.), екологічний податок (507,74 грн.), адміністративні послуги (80,0 грн.).

 

Капітальні витрати за 2 квартал 2025 року становлять 314 980 грн., в тому числі:

- придбання ( виготовлення) основних засобів –314 980,0 грн. місцевий бюджет – гематологічний аналізатор (250 000,0 грн.), комп’ютерне обладнання (30 400,0 грн.), стільці (17 710,0 грн.) інструменти для проведення ремонтних робіт ( бетонозмішувач та перфоратор – 16 870,0 грн.).

 

Залишок коштів станом на 01.04.2025 року –2 286 095,40 грн.

УСЬОГО НАДХОДЖЕНЬ –  11 731 046,22 грн.

УСЬОГО ВИТРАТ – 10 872 343,61 грн.

Нерозподілені доходи станом на 01.07.2025 –  3 144 798,01 грн., в тому числі:

2 543 449,21 грн. – кошти НСЗУ;

577 808,80 грн. – власні кошти;

23 540,0 грн. – кошти місцевого бюджету.



Директор Олеся РАЧКО


фін.звіт 2 кв 2025.xlsx


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux