Про затвердження Програми інформатизації Криничанської селищної ради на 2023 - 2025 роки
опубліковано 23 грудня 2022 року о 15:43

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Національну програму інформатизації», «Про державні цільові програми», постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 644 «Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386-р «Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні», рішення Дніпропетровської обласної ради від 14 жовтня 2022 року № 216-13/VIII «Про регіональну програму інформатизації, «Дніпропетровщина: цифрова трансформація» на 2023 – 2025 роки », селищна рада 

 

в и р і ш и л а:

 

1. Затвердити Програму інформатизації Криничанської селищної ради на 2023 - 2025 роки, згідно з додатком.

2. Фінансовому відділу Криничанської селищної ради щорічно під час формування селищного бюджету і внесенні змін до нього передбачати кошти на підтримку Програми інформатизації Криничанської селищної ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики.



Селищний голова Юрій БАЛЮК



смт Кринички

21 грудня 2022 року

№17-30/VIII

 
 

Додаток

до рішення селищної ради

від 21 грудня 2022 року

№17-30/VIII

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма

інформатизації Криничанської селищної ради 

на 2023 - 2025 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт Кринички

2022

 

 
 

1.Вступ

  •  

Програма спрямована на впровадження елементів електронної інформаційної системи та вирішення завдань переходу до нового етапу розвитку суспільства - етапу інформаційного суспільства, головним змістом якого є діяльність людей, що пов'язана з отриманням, обробкою та створенням інформації. Інформаційно-комунікаційні технології (далі - ІКТ) стали чи не головним інструментом розвитку сучасної ринкової економіки, вони кардинально впливають на політичні процеси в усьому світі.

Серед напрямів формування та здійснення інформаційної політики на рівні об’єднаної територіальної громади в сучасних реаліях провідне місце має відводитися створенню умов для інноваційного розвитку економіки, соціального прогресу, задоволення інформаційних потреб у реалізації прав громадян, їх об’єднань, підприємств та організацій, на основі формування й використання інформаційних ресурсів та сучасних технологій. Запобігання потенційним та розв’язання існуючих проблем у розрізі зазначеного напряму інформатизації може бути здійснене завдяки розробці та реалізації програми інформатизації. Власне, інформатизація й передбачає сукупність взаємопов’язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на формування умов для забезпечення потреб і реалізації прав громадян і суспільства на засадах створення, розвитку, використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, побудованих на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки.

Програма інформатизації Криничанської селищної територіальної громади на 2023 – 2025 роки (далі – Програма) визначає основні засади у сфері інформатизації громади. Відповідно до чинного законодавства Програма розроблена як складова Національної програми інформатизації України та Регіональної програми інформатизації з урахуванням їх завдань та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування громади, її соціально-економічного розвитку шляхом упровадження сучасних ІКТ у всі сфери життєдіяльності громади.

Програма також спрямована на подальший розвиток електронного урядування (далі – е-урядування) та електронної демократії (далі – е-демократія). Запровадження технологій е-урядування та е-демократії має на меті стимулювати політичну активність особистості та сприяти її політичній соціалізації. З іншого боку, на якісно новий рівень виходять відносини між органами місцевого самоврядування і громадянами та бізнесом. Для координації своїх дій громада отримує максимально повні дані про позицію громадян, а ті мають відкритий доступ до офіційної інформації, можливість висловлювати свої побажання та слідкувати за їх виконанням, підтримувати реальний діалог з представниками влади в он-лайн-режимі.

Програма також враховує положення щодо напрямів публічної політики в Україні, які знайшли відображення в законах України «Про доступ до публічної інформації», «Про публічні закупівлі», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», Постанові Верховної Ради України від 31 березня 2016 року № 1073-VIII „Про Рекомендації парламентських слухань на тему: „Реформи галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України”, розпорядженнях Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386-р „Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні” (далі – Стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні), від 24 червня 2016 року № 474-р „Деякі питання реформування державного управління України” (зі змінами), рішення Дніпропетровської обласної ради «Про розроблення стратегії розвитку Дніпропетровської області на період 2021 – 2027 роки та плану заходів на 2021 – 2023 роки з реалізації стратегії розвитку Дніпропетровської області на період 2021 – 2027 роки» (далі – Стратегія розвитку Дніпропетровської області на період до 2027 року), постановах Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2016 року № 294 „Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України” та від 30 січня 2019 року № 56 „Деякі питання цифрового розвитку”.

У межах реалізації Програми в громаді вирішуватимуться завдання переходу до орієнтованого на інтереси людей, спрямованого на розвиток інформаційного суспільства, відкритого та прозорого публічного управління, здійснення економічної діяльності на засадах результативності та ефективності, створення умов для розвитку як самої інфраструктури інформатизації, так і забезпечення сталого інноваційного розвитку регіону в цілому.

Завдання Програми враховують такі напрями: нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення інформатизації в громади; створення та розвиток інформаційної інфраструктури; інформаційне забезпечення діяльності громади, потреб населення, підприємств, установ та організацій.

У Програмі застосовуються такі терміни:

інформатизація – сукупність взаємопов’язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на створення умов для задоволення інформаційних потреб, громадян та суспільства на основі створення, розвитку й використання інформаційних систем, мереж, ресурсів, інформаційних технологій, які ґрунтуються на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки;

інформаційна технологія – цілеспрямована організована сукупність інформаційних процесів з використанням засобів обчислювальної техніки, що забезпечують високу швидкість обробки даних, швидкий пошук інформації, розосередження даних, доступ до джерел інформації незалежно від місця їх розташування;

засоби інформатизації – електронно-обчислювальні машини, програмне, математичне, лінгвістичне й інше забезпечення, інформаційні системи або їх окремі елементи, інформаційні мережі та мережі зв’язку, що використовуються для реалізації інформаційних технологій;

е-урядування – форма організації державного управління, яка сприяє підвищенню ефективності, відкритості і прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій для формування нового типу держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян;

е-демократія – форма суспільних відносин, за якої громадяни та організації залучаються до державотворення й державного управління, а також до місцевого самоврядування шляхом широкого застосування ІКТ;

електронна послуга – послуга, надана громадянам та організаціям в електронному вигляді за допомогою ІКТ (далі – е-послуга);

інформаційна інфраструктура – сукупність різноманітних інформаційних (автоматизованих) систем, інформаційних ресурсів, телекомунікаційних мереж і каналів передачі даних, засобів комунікацій та управління інформаційними потоками, а також організаційно-технічних структур, механізмів, що забезпечують їх функціонування;

інформаційне суспільство – орієнтоване на інтереси людей суспільство, в якому кожен міг би створювати й накопичувати інформацію та знання, мати до них вільний доступ, користуватися, обмінюватися ними, щоб надати можливість кожній людині повною мірою реалізувати свій потенціал, сприяти суспільному, особистому розвитку та підвищувати якість життя.

 

2. Стан і проблеми інформатизації селищної ради

 

За даними дослідження, проведеного на замовлення Інтернет-асоціації України компанією Factum Group Ukraine, на всій території України (без урахування АР Крим) – 70% українців користуються Інтернетом. Більше третини користувачів є українці у віці до 35 років.

Мобільні телефони займають більшу частку ринку доступу до Інтернету, завдяки впровадженій в Україні технології передачі даних 4G.

На цей час в Україні для оцінювання розвитку інформаційного суспільства створено необхідну методологічну базу, яка закріплена в Постанові Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2012 року № 1134 „Про затвердження Національної системи індикаторів розвитку інформаційного суспільства” та Методиці формування індикаторів розвитку інформаційного суспільства, що була затверджена наказом Міністерством освіти і науки України від 09 вересня 2013 року № 1271. На цій основі може здійснюватися оцінювання як матеріальних, так і нематеріальних результатів розвитку інформаційного суспільства в Україні. Проте ця методика призначена для оцінювання стану розвитку інформаційного суспільства в цілому й не дозволяє в достатній мірі оцінити стан розвитку електронного урядування та інформатизації, тим більше в розрізі окремої громади.

Адже особливості інформаційної сфери та процесів її розвитку обумовлюють необхідність здійснення як кількісного, так і якісного оцінювання не лише розвитку інформаційного суспільства в цілому, а й окремих складових, зокрема стану інформатизації.

Готовність громади до впровадження елементів е-урядування та е-демократії оцінюється як висока, її складові: сильна організаційна підтримка, достатня матеріальна база.

Актуальним залишається питання підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування з питань упровадження та ефективного застосування ІКТ у діяльності.

Зазначене свідчить про необхідність планування та реалізації заходів Програми з метою надання населенню щодо доступу до сервісів е-урядування та е-демократії.

Аналіз сучасного стану інформатизації громади дозволяє визначити такі основні проблеми, що потребують вирішення:

➢ недостатній рівень стандартизації діяльності, пов’язаної з використанням ІКТ, автоматизованих інформаційних систем, соціальних мереж у публічному управлінні;

➢ недостатньо розвинута інфраструктура інформатизації окремих територій громади, відсутність мотивації ІТ-бізнесу для створення зазначеної інфраструктури в сільській місцевості;

➢ складна система захисту персональних даних у документах, які супроводжують процедури надання послуг у електронному вигляді;

➢ недостатній рівень гарантування інформаційної безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем, що використовуються органами публічного управління;

➢ низький рівень використання відкритого програмного забезпечення;

➢ компетентність посадових осіб місцевого самоврядування, представників громадських об’єднань, а також громадян щодо використання технологій е-урядування та е-демократії;

➢ повільні темпи розробки та впровадження новітніх конкурентоспроможних ІКТ у всі сфери, у тому числі в діяльність органів влади громади, зокрема з використанням відкритого коду;

➢ низький рівень залучення громадян громади до участі у процесах формування інформаційного суспільства, упровадження технологій е-демократії, у тому числі із залученням ресурсів міжнародних організацій;

➢ низький рівень залучення міжнародних інвестицій у сферу ІКТ;

➢ необізнаність мешканців та суб’єктів господарювання громади щодо послуг, які надаються за допомогою ІКТ;

➢ низькі показники якості доступу до мережі Інтернет у розрізі окремих районів громади;

➢ недостатня кількість мобільних програмних сервісів е-урядування та е-демократії у зв’язку зі стрімким зростанням чисельності користувачів 3/4G;

➢ низький рівень інтеграції між собою електронних інформаційних ресурсів.

Разом з тим необхідно зазначити, що для забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування створено основу інформаційної та технологічної інфраструктури на базі селищної ради.

Використовується інформаційно-аналітичне забезпечення громади – типовий набір стандартного і спеціального програмного забезпечення та загальнодоступних сервісів;

Впроваджена система електронного документообігу громади „Система управління документами (далі – СЕДО).

Розвиток СЕДО характеризується такими показниками:

З метою розвитку сучасних форм взаємодії громади з громадянами ЦНАП підключений до:

✓ регіонального віртуального офісу адміністративних електронних послуг Дніпропетровської громади (e-services.dp.gov.ua), що є програмно-апаратним комплексом електронної інформаційної взаємодії дозвільних центрів, дозвільних органів та суб’єктів господарювання. Його реалізовано як систему веб-порталів: внутрішнього – для працівників органів влади та зовнішнього – для заявників;

✓ підключено систему консультацій з громадськістю через веб-портал;

Проведений аналіз стану інформатизації громади виявив слабкі та сильні сторони, дозволив максимально об’єктивно визначити проблемні аспекти у сфері інформатизації, які потребують системного вирішення, що може бути досягнуто лише шляхом реалізації комплексу взаємопов’язаних заходів та проектів, спрямованих на реалізацію пріоритетних напрямів Програми, погоджених із регіональними пріоритетами розвитку ІКТ.

Завдання та заходи Програми спрямовані на досягнення визначених цілей у частині розвитку ІКТ, а саме:

- розроблення єдиного інформаційного простору для стимулювання розвитку бізнесу в громаді, розвиток центра надання адміністративних послуг, сприяння реалізації на всій території громади електронних послуг для спрощення дозвільних процедур;

- розвиток технологічної інфраструктури мережі Інтернет, систем онлайн навчання для мешканців, забезпечення інформаційної підтримки управлінських процесів, що дозволить створити умови для самозайнятості населення периферійних районів у сфері інформатизації та зменшити рівень регіональної цифрової нерівності;

- створення ІТ-інкубаторів для бізнесу;

- забезпечення рівного доступу до публічної інформації в усіх населених пунктах громади, створення інформаційно-ресурсних центрів доступу до соціально значущої інформації (у тому числі на базі бібліотек);

- підтримка доступу до Wi-Fi у громадських місцях тощо.

Закладені основи інформаційної та технологічної інфраструктури дозволять значно підвищити рівень досягнення стратегічних та операційних цілей прийнятої Стратегії розвитку громади, програмою інформатизації.

 

 
 

3. Мета Програми

 

Метою Програми є підвищення ефективності управління соціально-економічним розвитком громади, створення інформаційного суспільства із забезпеченням максимального залучення мешканців громади до цього процесу, рівності громадян незалежно від місця їх проживання в дотриманні їх конституційних прав із застосуванням сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій та технологій електронного урядування.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем 

інформатизації в Криничанській селищній раді

 

Програма як складова частина Національної програми інформатизації України спрямована на розробку нормативно-методичних матеріалів, створення інформаційно-аналітичних систем та їх елементів за напрямами функціонування органів державної влади (локальних обчислювальних мереж, програмно-технічних комплексів, баз даних тощо), розроблення та впровадження систем захисту інформації.


Пріоритетними напрямами Програми є:

розширення доступу до інформації про діяльність державних органів та органів місцевого самоврядування та надання можливості безпосередньої участі як інститутів громадянського суспільства, так і громадян у процесах підготовки і проведення експертизи проектів актів законодавства, здійснення контролю за результативністю і ефективністю діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

підвищення якості та доступності адміністративних послуг, спрощення процедур їх надання і скорочення відповідних витрат, деперсоніфікація надання адміністративних послуг як інструмент зниження рівня корупції;

збереження культурної спадщини шляхом документування її об’єктів на цифрових носіях, забезпечення накопичення і збереженості електронних документів та електронних інформаційних ресурсів;

захист інформаційних прав громадян та організацій, авторського права, підтримка демократичних інститутів та мінімізація ризиків інформаційної нерівності, а також персональних даних;

поліпшення стану інформаційної безпеки.

 

5. Принципи формування та виконання Програми

 

Програма, як складова частина Національної програми інформатизації України та Регіональної програми інформатизації «Електронна Дніпропетровщина» спрямована на розробку та створення інформаційно-аналітичних систем, нормативно-методичних матеріалів, та їх елементів за напрямами функціонування громади (локальних обчислювальних мереж, програмно-технічних комплексів, баз даних тощо), розроблення та впровадження системи захисту інформації.

Реалізація Програми має здійснюватися з додержанням таких основних принципів:

погодженість пріоритетів інформатизації громади з основними напрямами соціально-економічного розвитку громади та Національної програми інформатизації та Регіональної програми інформатизації «Електронна Дніпропетровщина»;

спадковість, поступовість і безперервність при реалізації завдань Програми на наступні роки;

випереджаючий розвиток з урегулювання відносин учасників, створення, розповсюдження й використання інформаційних продуктів і послуг згідно нормативно-правової бази;

моніторинг та оцінювання виконання завдань.

Успішність реалізації Програми забезпечується:

належним ступенем координації, розробки та реалізації з регіональною, міжгалузевими, відомчими програмами інформатизації щодо цілей, етапів, ресурсів та об’єктів робіт;

належним рівнем організаційного і фінансового забезпечення реалізації завдань інформатизації;

ефективним управлінням ресурсами (їх перерозподілом та концентрацією на користь найбільш результативних напрямів інформатизації) на основі постійного моніторингу виконання завдань.

Виконання завдань Програми розраховано на 3 роки. Програма реалізується в один етап.

Завданнями Програми передбачено продовження напрямів розвитку інформатизації, започаткованих у програмі інформатизації за попередні роки.

Передбачаються такі джерела фінансування Програми:

кошти державного бюджету (у разі необхідності досягнення загальнодержавних цілей) (на засадах співфінансування);

кошти обласного бюджету (у разі необхідності досягнення загальнообласних цілей) (на засадах співфінансування);

кошти місцевих бюджетів (у тому числі на засадах співфінансування);

інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

 

6.Організаційне забезпечення виконання Програми


Забезпечення формування та коригування завдань Програми, загальну координацію реалізації заходів з інформатизації здійснює керівництво Криничанської селищної ради, старший інспектор з питань інформаційних технологій та постійні депутатські комісії ради.

Голова селищної ради розглядає та погоджує проекти технічних завдань (робіт) Програми, заслуховує виконавців окремих етапів робіт, контролює стан та терміни виконання етапів. У разі необхідності Голова селищної ради подає пропозиції щодо їх припинення або додаткового фінансування.

Функції, пов’язані з наданням послуг із забезпечення функціонування систем інформаційно-аналітичного забезпечення органів місцевого самоврядування на виконання завдань Програми, здійснюють спеціалізовані організації, які уклали відповідні договори з Криничанською селищною радою.

Функції Замовника та координація робіт стосовно виконання завдань Програми покладаються на Криничанську селищну раду.


7. Очікувані результати у сфері інформатизації та їх вплив на соціально-економічний розвиток громади

 

У результаті досягнення цілей Програми значними надбаннями розвитку інформатизації, що прискорять успіх у вирішенні завдань соціально-економічного розвитку Криничанської громади, стануть:

отримання громадянами рівного якісного доступу до послуг у сферах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту тощо;

створення інформаційних ресурсів для надання електронних адміністративних послуг;

підвищення ступеня інтегрованості громади у світовий інформаційний простір;

побудова сучасної системи управління з питань розвитку громади.

У результаті виконання завдань і заходів Програми очікується:

залучення громадян до процесів прийняття та оцінювання управлінських рішень громади шляхом широкого застосування інформаційно-комунікаційних технологій;

забезпечення доступу для громадян та бізнес-структур на всій території громади до систем надання публічних, зокрема адміністративних, послуг у електронній формі через розвиток телекомунікаційного середовища та впровадження електронних сервісів у сфері освіти, охорони здоров’я та житлово-комунального господарства;

охоплення системою без паперового документообігу всіх суб’єктів громади з використанням електронного цифрового підпису та інших систем ідентифікації;

запровадження комплексної системи освіти у сфері використання комп’ютерних технологій для мешканців громади, службових та посадових осіб;

упровадження рішень у сфері розвитку е-урядування та е-демократії, у тому числі із залученням міжнародних проектів;

забезпечення дотримання вимог законодавства у сфері авторського права та захисту інформації.

За попередніми оцінками тільки за рахунок оптимізації управлінських процесів та ефективного функціонування з використанням сучасних інформаційних технологій та сервісів е-урядування можна забезпечити збільшення показників соціально-економічного розвитку громади на 3 – 5 відсотків.

Застосування передових інноваційних технологій у рамках виконання заходів Програми дозволить забезпечити подальший розвиток інформаційного суспільства у громаді, інтегрувати її до світового простору, що забезпечить сталий економічний розвиток громади.

 

 



Секретар селищної ради Олег ЗОЛОТАРЕВСЬКИЙ


Додаток

до Програми інформатизації

Криничанської селищної ради

на 2023 - 2025 роки

ПЕРЕЛІК

завдань і заходів Програми інформатизації Криничанської селищної ради 

на 2023 - 2025 роки

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Зміст заходів Програми з виконання завдання

Відповідальні за виконання

Строки виконання

Орієнтовні обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн.

Очікуваний результат виконання заходу, у тому числі за роками виконання



Джерела фінансуван-ня

2023 рік

2024 рік

2025 рік

Усього



1.Організаційне забезпечення Програми


1.1. Проведення щорічної інвентаризації інформаційних та програмно-технічних ресурсів в Криничанській селищній раді, її старостинських округах з урахуванням вимог нормативно-правових актів стосовно використання комп’ютерних програм


2023-2025

Загальний обсяг, у т.ч.

-

-

-

-

Отримання оцінки ефективності реалізації завдань Програми. Підвищення ефективності використання коштів бюджету на заходи з упровадження інформаційних технологій


Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-



Місцевий бюджет

в межах кошторису



Інші джерела

-

-

-

-


2.Упровадження технологій

е-урядування

в органі місцевого самоврядування

2.1. Розвиток систем електронного документообігу


2023-2025

Загальний обсяг,у т.ч.

-

-

-

-

Забезпечення ефективного впровадження Закону України „Про електронні документи та електронний документообіг” у органах місцевого самоврядування


Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-


Місцевий бюджет

-

-

-

-

Інші джерела

-

-

-

-

2.2. Вдосконалення надання публічних послуг. Розвиток центру адміністративних послуг громади з використанням системи „Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг” Дніпропетровської області та іншими інформаційними системами


2023-2025

Загальний обсяг, у т.ч.

50

50

50

150

Оснащення сучасною комп’ютерною технікою центру надання адміністративних послуг, віддалених робочих місць адміністраторів у сільській місцевості

Державний бюджет

-

-

-

-

Обласний бюджет

-

-

-

-

Місцевий бюджет

50

50

50

150

Інші джерела

-

-

-

-

3. Підтримка працездатності та забезпечення функціонування

існуючих систем

3.1. Придбання комп’ютерного обладнання та приладдя;

Мережі;

Ремонт, технічне обслуговування персональних комп'ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги;

Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки


2023-2025

Загальний обсяг, у т.ч.

200,0

200,0

200,0

600,0

Оснащення сучасною комп’ютерною технікою



Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-


Місцевий бюджет

200,0

200,0

200,0

600,0

Інші джерела

-

-

-

-

3.2. Придбання Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи


2023-2025

Загальний обсяг, у т.ч.

200,0

200,0

200,0

600,0

Забезпечення надійного функціонування ПК

дотримання вимог законодавства у сфері ліцензування програмного забезпечення


Загальний обсяг, у т.ч.

200

200

200

600

Державний бюджет

-

-

-

-

Обласний бюджет

-

-

-

-

Місцевий бюджет

200,0

200,0

200,0

600,0

Інші джерела

-

-

-

-

4. Розвиток телекомунікацій - ного середовища громади та організація захисту інформації

4.1.Розвиток та поширення широкосмугової Мультисервісної (мережі) інфраструктури, у тому числі із застосуванням механізмів державноприватного партнерства на всій території громади. Поширення технології бездротової мережі у роботі



Загальний обсяг, у т.ч.

100

100

100

300

Забезпечення можливості отримання населенням сучасних електронних сервісів та послуг по всій території. Упровадження бездротової мережі Wi -Fi, Створення умов для вільного доступу до мережі Інтернет населення громади. Щорічне впровадження не менше 3 зон доступу до бездротової мережі Wi –Fi



Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-


Місцевий бюджет

100

100

100

300

Інші джерела

-

-

-

-


4.2. Розроблення проектів запровадження системи електронного голосування




Загальний обсяг, у т.ч.

100

100

100

300

Створення системи електронного Державний голосування


Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-


Місцевий бюджет

100

100

100

300

Інші джерела

-

-

-

-











Всього за Програмою:

Загальний обсяг, у т.ч.

650,0

650,0

650,0

1950,0



Державний бюджет

-

-

-

-



Обласний бюджет

-

-

-

-


Місцевий бюджет

650,0

650,0

650,0

1950,0

Інші джерела

-

-

-

-




















Секретар селищної ради Олег ЗОЛОТАРЕВСЬКИЙ




Додаток

до Програми інформатизації

Криничанської селищної ради

на 2023-2025 роки

 

ПАСПОРТ

Програми

1. Назва: програма інформатизації Криничанської селищної ради на 2023 - 2025 роки (далі – програма).

2. Підстава для розроблення: Закон України «Про Національну програму інформатизації», Указ Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», Постанова Верховної Ради України від 31 березня 2016 року № 1073-VIII «Про Рекомендації парламентських слухань на тему: «Реформи галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України», постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 644 «Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації» (зі змінами), від 14 квітня 2016 року № 294 «Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386-р «Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні», від 24 червня 2016 року № 474-р «Деякі питання реформування державного управління України» (зі змінами), рішення Дніпропетровської обласної ради від 14 жовтня 2022 року № 216-13/VIII «Про регіональну програму інформатизації, «Дніпропетровщина: цифрова трансформація» на 2023 – 2025 роки».

3.Замовник програми або координатор: Криничанська селищна рада.

4.Керівник програми: Криничанська селищна рада.

8.Відповідальні за виконання: Криничанська селищна рада.

9.Мета: забезпечення доступу громадян до процесів цифрового розвитку суспільства через упровадження інноваційних підходів, інструментів та технологій електронного урядування, електронної демократії, інших сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій шляхом модернізації системи публічного управління соціально-економічним розвитком регіону, розвитку інфраструктури відкритих даних, телекомунікаційного середовища та забезпечення рівності громадян незалежно від місця їх проживання в дотриманні їх конституційних прав.

10.Початок: січень 2023 року, закінчення: грудень 2025 року.

12. Фінансове забезпечення виконання заходів Програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, інших джерел, не заборонених законодавством.


Орієнтовні обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн.

Джерела фінансування

2023 рік

2024 рік

2025 рік

Усього

Інші джерела

-

-

-

-

Загальний обсяг, у т.ч.

650,0

650,0

650,0

1950,0

Державний бюджет

-

-

-

-

Обласний бюджет

-

-

-

-

Місцевий бюджет

650,0

650,0

650,0

1950,0

Інші джерела

-

-

-

-


13. Координацію здійснює замовник програми.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики.






Секретар селищної ради Олег ЗОЛОТАРЕВСЬКИЙ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux