До уваги мешканців Криничанської територіальної громади
опубліковано 22 березня 2023 року о 13:32

Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією, для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.

Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно ЗУ від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно крім вихідних днів.

Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Центр надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.

Адміністраторами відділу ЦНАПу Криничанської селищної ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.

Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Криничанської громади необхідно звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг», з метою уточнення:

–чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;

–чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;

–внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

-паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);

-ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);

-свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

-правовстановлюючі документи на житло;

-будинкова книга (за наявності);

-свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища)

Просимо звертатися за адресою: смт Кринички, вул.Центральна, 13, відділ «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області.

Для мешканців Аулівського старостинського округу просимо звертатися за адресою: смт. Аули, вул. Івана Сірка, 48, віддалене робоче місце відділу «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради.

Мешканцям інших старостинських округів Криничанської селищної ради просимо звертатися за адресами до відповідних старостинських округів.

Додаткова інформація за телефоном 05654-9-17-46

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux