Про затвердження звіту про виконання фінансового плану за І квартал 2025 року по КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
опубліковано 02 травня 2025 року о 14:32

ПРОЄКТ


Про затвердження звіту про виконання 

фінансового плану за І квартал 2025 року по

КП «КНП «Центральна лікарня» 

Криничанської селищної ради


Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 75, 78 Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», на підставі рішення сесії Криничанської селищної ради від 23.10.2020 року № 9-104/VII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств Криничанської селищної ради», статуту комунального підприємства комунального некомерційного підприємства «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради, селищна рада вирішила: 


Затвердити звіт про виконання фінансового плану за І квартал 2025 року по КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради, згідно з додатками.

Секретарю селищної ради Золотаревському О.М. опублікувати дане рішення на офіційному сайті Криничанської селищної ради.

Координацію за виконання рішення покласти на відділ «Соціальна сервісна служба» Криничанської селищної ради.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики та на постійну комісію з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури та спорту .




Селищний голова Юрій БАЛЮК









Пояснювальна записка

Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради»

до Звіту про виконання фінансового плану за 1 квартал 2025 року.


Комунальне підприємство «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради» забезпечує надання населенню первинної та вторинної (спеціалізованої) багатопрофільної планово-цілодобової стаціонарної медичної допомоги, консультативно-діагностичної допомоги, проведення кваліфікованої експертизи тимчасової непрацездатності, здійснення обстежень хворих за направлення військкоматів, амбулаторно-консультативна допомога вузькопрофільних спеціалістів.

Кількість укладених декларацій на 01.04.2025 року становить 16 847.

Станом на 01.04.2025 року кількість штатних одиниць по КП "КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради» становить :

173,0 штатних одиниць, в тому числі :

лікарі - 43,50 шт.од.;

середній медперсонал - 59,5 шт.од. ;

молодший медперсонал - 21,50 шт.од. ;

спеціалісти - 12,0 шт.од. ;

інший персонал - 36,5 шт.од.


В тому числі первинний рівень: 41,5 штатних одиниць:

лікарі – 11,5 шт.од.,

середній медперсонал – 19,25 шт.од.,

молодший медперсонал – 5,0 шт. од.,

інший персонал – 5,75 шт.од.


Фактично зайнятих одиниць становить 147,0 одиниць, в тому числі:

лікарі - 29,75 шт.од.,

середній медперсонал - 53,00 шт.од. ;

молодший медперсонал - 20,50 шт.од. ;

спеціалісти - 12,0 шт.од. ;

інший персонал - 31,75 шт.од.



Дохідна частини звіту.

 

За 1 квартал 2025 року надійшло коштів в сумі –  9 694 789,72 грн.,

в тому числі:

6 879 541,26 грн. - кошти Національної Служби Здоров'я України, в т.ч.:

 2 615 187,93 грн – первинна допомога

2 010 096,80 грн. - кошти з місцевого бюджету

805 151,66 грн. – власні кошти, в тому числі по підгрупам:

«Плата за оренду майна» - 175 166,53 грн.

«Плата за послуги» - 629 985,13 грн.

 

 

Витратна частина звіту.


Поточні витрати за 1 квартал 2025 року становлять  8 378 378,23 грн., в тому числі:

- Заробітна плата – 4 581 738,42 грн. -

кошти НСЗУ – 4 581 738,42 грн.

- Нарахування на заробітну плату – 942 458,76 грн. -

кошти НСЗУ – 942 458,76 грн.

- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 151 539,97 грн. 

власні кошти - 127 242,97 грн. - запасні частини (7 830,0 грн.), господарські товари (25 705 ,0 грн.), канцелярські товари (30 917,10 грн.), папір офісний (8 900,0 грн.), запасні частини до комп‘ютерів (8 230,0 грн.), будівельні матеріали (45 660,87 грн.)

місцевий бюджет – 24 297 грн – придбання матеріалів, будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт.

- Медикаменти та перев‘язувальні матеріали – 367 373,84 грн. - 

власні кошти – 229 294,10 грн. – лабораторні реактиви та приладдя (200 419,0 грн.), папір для ЕКГ (9 550,0 грн.) , ноші медичні (12 650,0 грн.), бланки медичних довідок (4580,0 грн.), папір для УЗД ( 1 100,0 грн.), лікарський засіб для небулайзера ( 995,10 грн.)

місцевий бюджет – 137 181,46 грн. – вироби медичного призначення згідно постанови

№ 1301 від 03.12.2009 року

- Продукти харчування – 169 998,24 грн.кошти НСЗУ;

- Оплата послуг (крім комунальних) – 163 404,89 грн. -

кошти НСЗУ – 36 740 грн. – програмне забезпечення медичної звітності (36 640,0 грн.), послуги з усного перекладу (1 100,0 грн.)

власні кошти – 126 664,89 грн. - послуги провайдерів (15 000 грн.), програмне забезпечення бухгалтерської звітності (12 300,0 грн.), страхування транспортних засобів (17 987,0 грн.), ТО ліфта (3 900,0 грн.), ТО газопроводу (22 254,66 грн.), заправка картриджів (11 950,0 грн.), ТО автоматики газових котлів (14 550,0 грн.), діагностика та ремонт геманалізаторів (7 501,0 грн.), послуги з управління небезпечними відходами (8601,47 грн.),виготовлення КЕП (900,0 грн.), програмне забезпечення «Медична статистика» (1 600,0 грн.), програмне забезпечення « Облік медичних кадрів» (2 600,0), повірка манометрів (7 520,76 грн.).

- Оплата енергоносіїв – 1 773 593,29 грн. місцевий бюджет,

 в тому числі :

- Оплата водопостачання і водовідведення – 10 715,56 грн. ;

- Оплата електроенергії – 753 580,05 грн.

- Оплата природного газу – 996 486,14 грн.

- Оплата інших енергоносіїв – 12 811,54 грн.


- Оплата за навчання персоналу - 5 150,0  грн.власні кошти - навчання з експлуатації ліфтів

- Виплата пенсій та допомоги – 17 332,68 грн. - власні кошти - відшкодування пільгових пенсій при достроковому виході на пенсію медичних працівників на пільгових умовах ( згідно Списку № 1 і Списку № 2 проведеної атестації робочих місць) відповідно до пунктів «а» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування»

- Інші виплати населенню – 75 025,05 грн. місцевий бюджет - забезпечення безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів, які підписали декларації окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до постанови № 1303 від 17.08.1998 року.

-Інші поточні видатки – 131 661,37 грн.

власні кошти – 131 661,37 грн. - податок на додану вартість (107 625,0 грн.), податок на землю (23 886,37 грн.), адміністративні послуги (150,0 грн.)

 

Капітальні витрати за 1 квартал 2025 року становлять 9 180 грн., в тому числі:

- придбання ( виготовлення) основних засобів –9 180,0 грн. - власні кошти . – відсікач полум’я для газового котла.

 

Залишок коштів станом на 01.01.2025 року –978 863,91 грн.

 

УСЬОГО НАДХОДЖЕНЬ –  9 694 789,72 грн.

 

УСЬОГО ВИТРАТ – 8 387 558,23 грн.

 

Нерозподілені доходи станом на 01.04.2025 –  2 286 095,40 грн., в тому числі:

1 865 092,44 грн. – кошти НСЗУ

421 002,96 грн. – власні кошти




Директор Олеся РАЧКО


фін.звіт 1 кв 2025 додаток до рішення Центр.лік.xlsx


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux