Відповідно до частини 6 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я, як селищний голова Криничанської селищної ради, звітую про проведену роботу Криничанської селищної ради та її виконавчих органів за 2021 рік.
2021 рік для Криничанської селищної ради був насиченим: були і перемоги і невдачі, але найголовнішою цінністю є люди нашої громади, підтримка і непохитна віра в те, що всі труднощі буде подолано і наша громада буде зразком добробуту та економічного зростання.
Селищна рада є колегіальним органом, який представляє спільні інтереси територіальної громади, тому фактично це своєрідне підведення підсумків колективної роботи кожного депутата, постійних комісій ради, сесійної діяльності, діяльності виконавчих органів ради.
11 грудня 2016 року уворено Криничанську територіальну громаду. Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 709-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Дніпропетровської області» до складу території Криничанської територіальної громади входять території наступних територіальних громад: Криничанська, Аулівська, Дружбівська, Маломихайлівська, Новоселівська, Промінська, Світлогірська, Семенівська, Українська, Червоноіванівська.
Територія громади становить 696,2 кв.км. Населення складає 19,4 тис. осіб, у тому числі міського – 8,3 тис. осіб, сільського – 11,1 тис. осіб. Утворено 8 старостинських округів. Громадою охоплено 46 населених пунктів.
Структура виконавчих органів Криничанської селищної ради приведена у відповідність до повноважень, наданих чинним законодавством в рамках децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування.
Селищною радою утворено 11 самостійних виконавчих органів селищної ради, з них 5 – як юридичні особи публічного права.
Загальна чисельність апарату Криничанської селищної ради та її виконавчих органів затверджена у кількості 81 одиниця. Станом на 16 грудня 2021 року загальна облікова чисельність працівників становить 72 особи, у тому числі 47 (65 %) – посадові особи місцевого самоврядування; 22 (31 %) – службовці; 3 (4 %) – робітники.
До Криничанської селищної ради VIII скликання обрано 26 депутатів від 7 політичних сил:
- 6 депутатів від політичної партії «Слуга Народу»;
- 6 депутатів від політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА ЗА ЖИТТЯ»;
- 3 депутати від політичної партії «Європейська Солідарність»;
- 3 депутати від політичної партії «БЛОК ВІЛКУЛА «УКРАЇНСЬКА ПЕРСПЕКТИВА»;
- 3 депутати від політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»;
- 3 депутати від політичної партії «ПРОПОЗИЦІЯ»;
- 2 депутати від Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».
Виконавчий комітет працює у складі селищного голови, секретаря селищної ради, першого заступника селищного голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, старост, інших членів виконкому. Кількісний склад – становить 21 особа.
Діяльність працівників селищної ради і депутатів є відкритою та прозорою. На офіційному сайті територіальної громади систематично висвітлюється інформація про діяльність селищної ради, заходи, які відбуваються на території громади. Для ширшого охоплення цільової аудиторії діють офіційні сторінки селищної ради у Фейсбуці і в Інстаграм для охоплення молодіжної аудиторії. Крім того, інформація про діяльність ради друкується на сторінках громадсько-інформаційної газети «Нові рубежі».
Робота Криничанської селищної ради та
Виконавчого комітету Криничанської селищної ради
При селищній раді працює 5 постійних комісій:
- з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики;
- з питань землекористування, комунальної власності, житлово-комунального господарства, торгівлі, будівництва та зв'язку;
- з питань регламенту, депутатської етики, правової політики та боротьби із злочинністю та захисту прав людей;
- з питань соціального захисту населення та охорони здоров'я;
- з питань дітей, молоді, освіти, культури, туризму та спорту.
На засіданнях постійних комісій попередньо розглядаються питання, які готуються виконавчими органами селищної ради, керівниками підвідомчих закладів, і після погодження із членами комісії виносяться на розгляд сесії.
Так, за звітний період було підготовлено та проведено 13 пленарних засідань та 2 позачергові сесії селищної ради. Прийнято 630 рішень.
Засідання виконавчого комітету селищної ради плануються на рік і проводяться щомісяця. Крім питань, передбачених планом роботи виконавчого комітету селищної ради, розглядаються питання поточного характеру, заяви громадян. Протягом 11 місяців 2021 року підготовлено і проведено 11 засідань виконавчого комітету ради та 3 позачергових засідань, на яких ухвалено 260 рішень виконавчого комітету.
Зареєстровано 159 розпоряджень селищного голови з питань основної діяльності.
У квітні 2021 року розпочато роботу по розробці Стратегії розвитку громади на період до 2027 року. Наразі виконано соціально-економічний аналіз громади та проведено опитування мешканців та представників бізнесу. Зараз в роботі сценарій розвитку територіальної громади, який включає стратегічне бачення розвитку, стратегічні, оперативні цілі та завдання розвитку громади.
Здійснення діяльності адміністративною комісією
при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради
Робота адміністративної комісії при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради спрямована на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню, на виховання громадян у дусі високої свідомості і дисципліни, суворого додержання законів України.
Упродовж 2021 року проведено 9 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто 10 справ про адміністративні правопорушення відносно 10 осіб.
За результатами розгляду вказаних справ винесено 10 постанов, згідно яким:
4 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 1445 грн.
4 осіб звільнено від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення та ці особи отримали усне попередження.
2 справи - порушення строків передбачених ст.38 КУпАП.
Адміністративні справи розглядались за ознаками правопорушення, передбачених наступними статями кодексу України про адміністративні правопорушення:
ст. 152 (порушення правил благоустрою) – 5 адміністративних справ.
ч.1 ст.154 (порушення правил утримання собак) – 3 адміністративних справи.
ч.2 ст.156 (порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами) - 1 адміністративна справа.
ч.1 ст.179 (перебував у стані алкогольного сп’яніння за своїм місцем роботи) – 1 адміністративна справа.
Адміністративною комісією накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на загальну суму 1445 грн. Добровільно сплачено штрафів на суму 765 грн. Для примусового виконання направлено матеріали в ДВС на суму 680 грн.
Результати розгляду адміністративних справ узагальнювались та з ініціативи адміністративної комісії вносились пропозиції та зауваження з питань якості підготовки адміністративних протоколів у відповідні органи та організації які наділені повноваженнями складати адміністративні протоколи (Відділення поліції №6 Кам’янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області та інспекції з питань благоустрою Дніпровської міської ради).
Здійснення діяльності опікунською радою
при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради
27 січня 2021 року рішенням виконавчого комітету Криничанської селищної ради № 9 було створено опікунську раду при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради у складі 7 чоловік. Опікунська рада в своїй роботі керується: Сімейним кодексом України, Цивільним кодексом України, Правилами опіки та піклування, затвердженими наказом № 34/166/131/88 від 26.05.1999 року, Положенням про опікунську раду при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради, затвердженим рішенням виконкому № 9 від 27.01.2021 року.
Згідно Положення про опікунську раду при виконавчому комітеті Криничанської селищної ради опікунська рада створена для допомоги виконавчому комітету селищної ради у здійсненні ним функцій як органу опіки та піклування щодо соціально-правового захисту повнолітніх недієздатних осіб та осіб, дієздатність яких обмежена, повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати свої обов’язки.
За 11 місяців 2021 року опікунською радою проведено 8 засідань, на яких розглянуто 15 справ, із них:
- про надання висновку про доцільність встановлення опіки над особами, дієздатність яких обмежена – 8;
- про надання висновку про недоцільність встановлення опіки над інвалідом другої групи загального захворювання – 3;
- про надання дозволу на влаштування до будинку-інтернату недієздатної особи, інваліда - ІІ групи загального захворювання – 1;
- про влаштування осіб до відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» – 2;
- про направлення до суду заяви щодо визнання особи недієздатною – 1.
Всі засідання оформлені відповідними протоколами, питання були винесені на засідання виконавчого комітету, по яких прийнято відповідні рішення.
Робота із зверненнями громадян
Робота із зверненнями громадян залишається на постійному контролі Криничанської селищної ради і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.
Протягом 11 місяців 2021 року до Криничанської селищної ради всього надійшло 2376 звернень, з них: 2308 - письмові звернення, 68 - кількість звернень, які подано громадянами на особистому прийомі селищного голови.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) — 100 %.
До селищної ради за допомогою зверталися найменш соціально захищені категорії громадян:
- особи з інвалідністю та учасники бойових дій, бойових дій в локальних війнах – 2;
- учасники бойових дій (АТО), учасники АТО, родини загиблих в АТО – 113;
- пенсіонери – 224;
- діти війни – 3;
- особи з внутрішньо переміщених районів проведення антитерористичної операції – 2;
- члени багатодітних сімей та одинокі матері – 2;
- учасники ліквідації наслідків аварії та потерпілі від аварії на ЧАЕС - 4;
- багатодітні сім’ї – 7;
- інша категорія - 2019.
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до селищної ради, найбільш актуальними були питання, що відносяться до сфери аграрної політики і земельних відносин (86,3%). На другому місці — питання соціальної політики, соціального захисту населення (2,2%).
Слід зазначити, що всі звернення, які надходили до Криничанської селищної ради, уважно розглядалися, викладені в них факти ретельно перевірялися та докладалися зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань.
За наслідками розгляду звернень громадян у селищній раді 2132 (89,7%) питань вирішено позитивно (задоволено), задоволено частково – 163 (6,9%), надані роз’яснення по 81 питаннях (3,4%).
Надання адміністративних послуг
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради створено рішенням Криничанської селищної ради від 18 грудня 2020 року № 19-2/VIII «Про створення відділу «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради» та у відповідності до Закону України «Про адміністративні послуги» затверджені Положення про відділ, регламент відділу та перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП загальною кількістю 205 послуг.
Для зручності обслуговування мешканців громади, що проживають на віддалених територіях створено 3 віддалені робочі місця Центру у смт Аули.
Метою роботи Центру є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень. Звернувшись до Центру, підприємці та громадяни мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;
- отримати адміністративні послуги, а також оформити документи дозвільного характеру, необхідні для започаткування та ведення підприємницької діяльності.
На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) через Центр здійснюється надання послуг, віднесених до компетенції Головного Управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області, Державної міграційної служби України, реєстрації юридичних осіб – фізичних осіб підприємців, реєстрації прав на нерухоме майно, документів необхідних для оформлення спадщини, соціальних виплат та ряду інших довідок відповідно до потреб мешканців громади.
Загальна кількість звернень у поточному році до Центру становить більше 8611 звернень з реєстрації документів, їх отримання, консультацій уповноважених представників.
Так, відділом «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради за 2021 рік надано:
- 1151 послугу по напрямку Держгеокадастру;
- 1012 довідок про реєстрацію місця проживання;
- 1941 довідок зареєстрованих за адресою;
- проведено 951 реєстрацію місця проживання громадян;
- знято з реєстрації місця проживання 348 громадянина;
- проведено 1119 реєстрацій речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- проведено 535 реєстрації та змін до них, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- видано 241 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї.
Віддаленими робочими місцями Центру в смт Аули за 2021 рік надано1869 послуг, з них:
- довідка про склад сім'ї – 1094 шт.;
- про фактичне місце проживання – 37 шт.;
- до нотаріуса – 159 шт.;
- довідка про реєстрацію місця проживання – 363 шт.;
- про наявність пічного опалення – 4 шт.;
- довідок до центру зайнятості – 46 шт.;
- довідки-характеристики – 79 шт.;
- в пенсійний фонд – 24 шт.;
- соціальний захист населення – 2 шт.;
-про зміну назви вулиці – 21 шт.;
- про перебування на утриманні – 11 шт.;
- довідка 3ДФ – 13 шт.;
- довідка у Криничанський РТЦК та СП – 19 шт.
Зареєстровано заяв всього – 159, з них:
- реєстрація – 120 шт.,
- зняття – 37 шт.,
- уточнення адреси – 2 шт.,
Відділом «Центр надання адміністративних послуг» Криничанської селищної ради проводиться постійна робота щодо розширення переліку послуг, що надаються через відділ.
Апарат Криничанської селищної ради
На обслуговуванні апарату Криничанської селищної ради знаходяться 10 будівель, а саме приміщення у 8 старостинських округах, 2 будівлі у смт Кринички. Надано послуг з технічного обслуговування на суму 515,9 тис. грн., оплачено електроенергії – 265,8 тис. грн., газопостачання – 164,0 тис грн., інші послуги – 13,0 тис. грн. Виплата заробітної плати працівникам апарату проведена на суму 7426,1 тис. грн.
Придбано службовий автомобіль Renault Duster на суму 566,4 тис. грн.
В рамках Програми інформатизації Криничанської селищної ради на 2020 - 2022 роки придбано комп’ютерну техніку, багатофункціональні пристрої на суму 62,4 тис. грн., послуги за інтернет склали 42,9 тис. грн.
Земельні відносини
Основним завданням відділу земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Криничанської селищної ради є забезпечення реалізації повноважень Криничанської селищної ради у галузі земельних відносин.
Земельний фонд територіальної громади складає 69,6 тис. га, площа сільськогосподарських угідь – 59,3 тис. га, з них рілля 50,9 тис. га. Площа садів – 462 га.
За 2021 рік до відділу надійшло 1838 клопотань від суб’єктів земельних відносин щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян на землю. Опрацьовані звернення, були сформовані в проєкти рішень селищної ради та подані на розгляд профільній депутатській комісії. Задоволено 1449 заяв, відмовлено 391 заявнику по причині невідповідності чинного законодавства.
Відділом земельних відносин за 2021 рік підготовлено запитів, інформацій та направлено відповідей заявникам в кількості 158 листів. Протягом 2021 року до відділу надійшло 4 запити на отримання публічної інформації, на які у встановлений термін було підготовлено та надано письмові відповіді.
Зареєстровано 16 пасік.
За участю працівників відділу відбулося 7 засідань постійної комісії з розгляду земельних питань (спорів) Криничанської селищної ради, на яких всі спори було вирішено, та 11 засідань постійної комісії з питань землекористування, комунальної власності, житлово-комунального господарства, торгівлі, будівництва та зв’язку.
Регуляторна політика
Криничанською селищною радою у 2021 році проведено процедуру підготовки проєкту рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів по Криничанській селищній раді» та проєкту рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (будинку, квартири) у нежитлове приміщення та нежитлового приміщення у житлове приміщення (будинок, квартиру) на території Криничанської селищної ради» згідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
При підготовці проєкту регуляторного акта «Про встановлення місцевих податків та зборів по Криничанській селищній раді» витримана послідовність регуляторної діяльності: проєкт відповідає цілям державної регуляторної політики, а саме:
1). Включено до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік (рішення Криничанської селищної ради «Про план діяльності Криничанської селищної ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік» від 29 січня 2021р. № 15-3/VIII);
2). Підготовлено аналіз регуляторного впливу, яким:
- визначено та проаналізовано проблему, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання, а також оцінено важливість цієї проблеми;
- визначено цілі державного регулювання;
- визначено та оцінено усі альтернативні способи досягнення встановлених цілей;
- аргументовано переваги обраного способу досягнення встановлених цілей;
- описано механізм і заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта;
- обґрунтовано строк чинності запропонованого регуляторного акта;
- визначено показники результативності регуляторного акта;
- визначено заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття;
- розроблено Тест малого підприємництва.
3). 02 квітня 2021 року проведено засідання робочої групи з вивчення та визначення обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів на території Криничанської територіальної громади на якому обговорено проєкт регуляторного акта «Про встановлення місцевих податків та зборів по Криничанській селищній раді» та аналіз його регуляторного впливу;
4). 05 квітня 2021 року розміщено на офіційній сторінці Криничанської селищної ради https://krin.otg.dp.gov.ua/ у розділі «Рада» - «Регуляторна діяльність» повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта та безпосередньо проєкт рішення з аналізом його регуляторного впливу;
5). 10 квітня 2021 року розміщено в газеті «Нові рубежі» повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта та на офіційній сторінці Криничанської селищної ради https://krin.otg.dp.gov.ua/.
Протягом місяця (з 05.04.2021 по 04.05.2021 рр.) зауважень та пропозицій до проєкту рішення не надходило.
6). 07 травня 2021 року проведено засідання відповідальної постійної комісії з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики та підготовлено експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акта – даного проєкту рішення.
7). 11 травня 2021 року направлено пакет документів до Державної регуляторної служби України для отримання пропозицій щодо удосконалення проєкту відповідно до принципів державної регуляторної політики.
8). Отримано лист Державної регуляторної служби України від 14.06.2021 року № 3519/0/20-21 стосовно пропозицій щодо удосконалення проєкту регуляторного акта. Всі пропозиції, які були зазначені Службою, враховано. Рішення Криничанської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Криничанській селищній раді» затверджено на сесії 29 червня 2021 року за №32-9/VIII.
При підготовці проєкту регуляторного акта «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (будинку, квартири) у нежитлове приміщення та нежитлового приміщення у житлове приміщення (будинок, квартиру) на території Криничанської селищної ради» витримана послідовність регуляторної діяльності: проєкт відповідає цілям державної регуляторної політики:
1). Внесено зміни до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік (рішення Криничанської селищної ради від 29 вересня 2021р. № 41-12/VIII «Про внесення змін до рішення Криничанської селищної ради від 29 січня 2021року № 15-3/VIII «Про план діяльності Криничанської селищної ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік»);
2). Підготовлено аналіз регуляторного впливу.
3). 11 жовтня 2021 року розміщено на офіційній сторінці Криничанської селищної ради https://krin.otg.dp.gov.ua/ у розділі «Рада» - «Регуляторна діяльність» повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта та безпосередньо проєкт рішення з аналізом його регуляторного впливу;
4). 16 жовтня 2021 року розміщено в газеті «Нові рубежі» повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта на офіційній сторінці Криничанської селищної ради https://krin.otg.dp.gov.ua/.
Протягом місяця (з 11.10.2021 по 10.11.2021 рр.) зауважень та пропозицій до проєкту рішення не надходило.
5). 11 листопада 2021 року проведено засідання відповідальної постійної комісії з питань економічного розвитку, інвестицій, бюджету та регуляторної політики та підготовлено експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акта – даного проєкту рішення.
6). 12 листопада 2021 року направлено пакет документів до Державної регуляторної служби України для отримання пропозицій щодо удосконалення проєкту відповідно до принципів державної регуляторної політики.
З метою реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів згідно ст. 7, 32 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рішенням Криничанської селищної ради від 29.11.2021 року № 3-15/УІІІ затверджено План діяльності Криничанської селищної ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2022 рік, який оприлюднено на офіційній сторінці Криничанської селищної ради https://krin.otg.dp.gov.ua/ у розділі «Регуляторна діяльність».
Бюджетно-фінансова діяльність
Станом на 01 грудня 2021 року план звітного періоду по власних доходах загального фонду бюджету виконано в сумі 85 159,3 тис. грн., що становить 104,7 відсотків (план 81 347,4 тис. грн.). Сума перевиконання складає 3 811,9 тис. грн.
Виконання по основних джерелах надходжень до місцевого бюджету територіальної громади:
Податок на доходи фізичних осіб – 107,0%, або +3283,3 тис. грн.;
Акцизний податок – 105,0 %, або +351,2 тис. грн.;
Земельний податок – 101,2 %, або +92,2 тис. грн.;
Єдиний податок – 100,2 %, або + 28,8 тис. грн.
Загальна сума податку на доходи фізичних осіб перевиконана за рахунок зростання надходжень по коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» (паї).
В структурі надходжень до загального фонду бюджету найбільша питома вага належить податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) – 58,3 %, єдиному податку належить 21,7 %, земельному податку – 8,9%, акцизний податок з реалізації підакцизних товарів має 8,6 % від загальної суми надходжень.
До загального фонду селищного бюджету надійшли міжбюджетні трансферти з державного , обласного та інших місцевих бюджетів в обсязі 72 155,5 тис. грн., у тому числі:
- базова дотація- 3 753,2 тис. грн.;
- освітня субвенція з державного бюджету - 55 361,6 тис. грн.;
- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 5 588,8 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 290,0 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров'я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 1 389,8 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції у сумі 1 077,7 тис.грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 874,2 тис.грн;
- субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду у сумі 61,1 тис. грн.;
- інші субвенції у сумі 436,4 тис. грн.;
- інші дотації у сумі 3 322,7 тис. грн.
Видатки загального фонду бюджету при уточненому плані звітного періоду 164 423,2 тис. грн. виконано в сумі 148 327,8 тис. грн., або на 90,2 відсотків.
Видатки по загальному фонду бюджету на утримання апарату, виконавчих органів селищної ради та її структурних підрозділів за 11 місяців 2021 року виконано в сумі 16 375,5 тис. грн., що становить 93,0 відсотка уточненого плану звітного періоду (17 592,4 тис. грн.).
На покриття видатків з утримання галузей соціально-культурної сфери спрямовано 127 797,6 тис. грн., що складає майже 86,2 відсотків загального обсягу видатків, в тому числі на:
охорону здоров’я - 6 503,6 тис. грн., або 4,4 %;
освіту – 109 883,1 тис. грн., або 74,1 %;
соціальний захист та соціальне забезпечення – 5 303,9 тис. грн, або 3,6%;
культуру і мистецтво - 5 921,9 тис. грн., або 4,0 %;
фізичну культуру і спорт – 185,1 тис. грн., або 0,1 %.
Станом на 01 грудня 2021 року бюджетними установами, що фінансуються з селищного бюджету проведено розрахунків з підприємствами - надавачами послуг в сумі 8529,5 тис. грн., в тому числі:
теплопостачання-3720,4 тис. грн.,
водопостачання та водовідведення -98,3 тис. грн.,
електроенергії –2781,8 тис. грн.,
природного газу - 1863,5 тис. грн.,
оплата інших енергоносіїв – 65,5 тис. грн.
Видатки загального фонду бюджету по галузі «Освіта» у звітному періоді виконано в сумі 109 883,1 тис. грн. при уточненому плані 121 216,3 тис. грн., що становить 90,6 %. Видатки на оплату праці з нарахуваннями виконано в сумі 96 614,8 тис. грн., на харчування - 2 930,8 тис. грн., на оплату енергоносіїв - 6 812,0 тис. грн.
Видатки загального фонду бюджету по галузі «Охорона здоров’я» при плані 7 654,1 тис. грн. виконані у сумі 6 503,6 тис. грн., що становить 85,0 %.
Так, за бюджетною програмою КПКВК 2010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» використано 3 885,2 тис. грн., при планових призначеннях 4 997,1 тис. грн., або 77,7 % від запланованих видатків.
За бюджетною програмою КПКВК 2111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної допомоги» використано 1 076,8 тис. грн., при планових призначеннях 1 115,3 тис. грн., або 96,5 % від запланованих видатків.
За бюджетною програмою КПКВК 2144 «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано в сумі 1 541,5 тис. грн., або 100 %.
На утримання КЗ «Центр надання соціальних послуг» Криничанської селищної ради за звітний період спрямовано 4 502,7 тис. грн. при уточненому плані 4 883,4 тис. грн., або 92,2 %.
Видатки загального фонду бюджету по галузі «Культура та мистецтво» при уточненому плані 6 406,0 тис. грн. виконані в сумі 5 921,9 тис. грн., що становить 92,4 % .
Видатки по житлово-комунальному господарству за вказаний період виконано в сумі 3 960,9 тис. грн., що становить 76,4 % від уточненого плану звітного періоду.
Соціально захищені видатки, а саме видатки на оплату праці, медикаменти та харчування та оплату за спожиті бюджетними установами енергоносії профінансовані відповідно до планових призначень з урахуванням наданих пропозицій головних розпорядників коштів.
Станом на 01.12.2021 року по загальному фонду виникла кредиторська заборгованість в сумі 0,45 тис. грн. (по послугах з техобслуговування газопроводу по Криничанській СЗШ № 2).
Соціальний захист населення
За 11 місяців 2021 року по відділу «Соціальна сервісна служба» Криничанської селищної ради при плані 15008,4 тис. грн. на 2021 рік використано 12847,2 тис. грн., що становить 85,6% від плану відділу за 11 місяців 2021 року.
За звітний період відшкодовано витрати за відпуск препаратів інсуліну ТОВ «Восток Фарм» в сумі – 1541,5 тис. грн., у тому числі: за рахунок державного бюджету в сумі 1389,8 тис. грн., за рахунок місцевих бюджетів: по Криничанській ТГ – 82,1 тис. грн., по Божедарівській ТГ- 45,1 тис. грн., по Затишнянській ТГ- 24,6 тис. грн.
В рамках програми «Турбота» для підтримки громадян з онкологічною патологією та захворюванням, що потребують постійного вартісного медикаментозного лікування, важкохворим громадянам, на поховання громадян, учасникам АТО, сім’ям, що виховують дитину з інвалідністю, особам, що постраждали при пожежі, надано матеріальну допомогу 112 особам на загальну суму 514,8 тис. грн., за рахунок місцевого бюджету виплачено 98 чоловікам в сумі – 390,3 тис. грн., за рахунок субвенції з обласного бюджету бюджетам територіальних громад на виконання доручень виборців, депутатами обласної ради у 2021 році виплачено матеріальної допомоги 14 чоловікам в сумі – 124,6 тис. грн.
За рахунок місцевого бюджету виплачено коштів в сумі 78,3 тис. грн. 30 особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування та потребують сторонньої допомоги.
Відшкодовано акціонерному товариству «Укртелеком» витрати в сумі 2,8 тис. грн., за 5 жителів громади, які мають право на пільги з оплати послуг зв’язку.
За рахунок субвенції з обласного бюджету 12 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на пільгове медичне обслуговування використано коштів в сумі 10,5 тис. грн.
Прийнято від громадян 911 справ для нарахування соціальних допомог, із них:
- 41 заява про призначення та надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі;
- 354 заяви про призначення та надання субсидії на житлово-комунальні послуги;
- 516 заяв для отримання усіх видів соціальних допомог.
Відділу підпорядковані, підзвітні та підконтрольні наступні комунальні заклади охорони здоров’я та соціальної сфери:
КП «КНП» Центральна лікарня» Криничанської селищної ради;
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради;
КЗ «Трудовий архів»,
КЗ «Центр надання соціальних послуг» Криничанської селищної ради
Згідно наданих пропозицій всі заклади, які підпорядковуються відділу «Соціальна сервісна служба» Криничанської селищної ради за 11 місяців 2021 року профінансовані в повному обсязі в сумі 9941,1 тис. грн.
В структурі комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» діє 3 відділення, які забезпечують надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, іншими категоріям громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання.
Відділення соціальної допомоги вдома. Протягом звітного періоду виявлено та обслужено - 268 осіб, з них:
осіб похилого віку – 205
осіб з інвалідністю – 27
одиноко проживаючих – 36
За звітний період було проведено планових перевірок – 35 осіб, проведено анкетування соціальних робітників – 207 осіб. Навантаженість на 1 соціального робітника в середньому складає 9 чол.
Одиноко проживаючим заявникам було надано 1501 соціальних послуг на загальну суму 44,9 тис. грн.
Для виконання своїх обов'язків соціальні робітники забезпечені спецодягом (робочими рукавицями, масками), допоміжним інвентарем (зошити, ручки, сумки), частина соціальних робітників – 5 чоловік, забезпечена велосипедами. Загальна сума витрат становить 33,9 тис. грн.
Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання. Відділення розраховано на 15 підопічних. Станом на 25.11.2021 року у відділенні перебувають 12 громадян, які одержують необхідні їм соціальні послуги відповідно до встановлених норм.
Було придбано: продукти харчування медикаменти, стільці-туалетні, побутова хімія, підгузки для дорослих, одяг, водонагрівач на загальну суму 173,5 тис. грн.
1 жовтня 2021 року у День ветеранів України до стаціонарного відділення у смт Аули з привітанням і солодощами завітали представники громади.
Відділення соціальної роботи. Проведено 8 засідань комісії з питань захисту прав дитини служби у справах дітей Криничанської селищної ради, на яких було розглянуто питання соціального супроводу 26 сімей (осіб), де виховується 86 дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Також на території Криничанської ТГ функціонують та перебувають під соціальним супроводженням 3 прийомних сімей та 4 дитячих будинків сімейного типу, де разом виховується 41 дитина.
За звітний період 2021 року працівники Центру надання соціальних послуг спільно із службою у справах дітей, представниками поліції здійснено 97 інспектувань сімей, які знаходяться або можуть перебувати у складних життєвих обставинах на території Криничанської громади.
Всього протягом вищевказаного періоду, фахівцями із соціальної роботи центру надано інформаційних, соціально-педагогічних, соціально-медичних, психологічних, юридичних та економічних послуг загальною кількістю 385 (107 сімей).
Комунальний заклад «Трудовий архів» Криничанської селищної ради працює відповідно до розпорядження Президента України від 13 квітня 2005 року № 957/2005-р «Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України», відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», якими розширюються повноваження органів місцевого самоврядування щодо забезпечення централізованого зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду (далі – НАФ).
Основним завданням трудового архіву є приймання та зберігання документів з кадрових питань (особового складу) та документів тимчасового зберігання підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності і підпорядкування розташованих на території району, або ліквідованих підприємств, установ і організацій, що були зареєстровані на території району і не мають правонаступника.
Станом на 01 грудня 2021 року в трудовому архіві на зберіганні знаходяться 213 фондів, 17217 справ з особового складу. Всі документи знаходяться в задовільному стані, документи прошиті, аркуші пронумеровані, титульні аркуші оформлені .
Протягом поточного року закладом прийнято на зберігання 547 справ з особового складу від 11 юридичних осіб. При прийманні документів була надана практична і методична допомога, щодо оформлення документів.
До трудового архіву надійшло 605 запитів (580 запитів від фізичних осіб та 25 запитів від юридичних осіб), було видано 605 довідок підтверджуючих період роботи та про заробітну плату.
Охорона здоров’я
Медична допомога населенню Криничанської селищної ради надається комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» та комунальним підприємством «КНП «Центральна лікарня».
В рамках реформування системи охорони здоров’я, з метою впровадження нових підходів щодо організації роботи медичних закладів та їх фінансового забезпечення, покращення якості медичного обслуговування в Криничанській громаді, до КП «КНП «Центральна лікарня» КСР» приєднано КНП «Центр ПМСД» Криничанської селищної ради №2 та КНП «Аулівський центр ПМСД» Криничанської селищної ради, у підпорядкуванні якого знаходиться:
- Аулівська лікарська амбулаторія;
- Семенівська лікарська амбулаторія ;
- Новоселівська лікарська амбулаторія;
- Світлогірська лікарська амбулаторія ;
- Криничанська лікарська амбулаторія;
- 3 фельдшерських пункти (Український, Червоноіванівський, Промінський).
КП «КНП «Центральна лікарня» надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги переважно населенню Криничанської, Божедарівської та Затишанської територіальним громадам. З 01 липня 2021 року заклад після реорганізації також надає послуги первинної медичної допомоги переважно населенню Криничанської територіальної громади. Станом на 01.12.2021 року підписано 6 940 декларацій із сімейними лікарями.
Укомплектованість лікарськими кадрами становить 37 осіб, молодшими медичними працівниками 71 осіб. Вакантні посади: лікар-хірург, лікар-ендокринолог, лікар загальної практики – сімейний лікар. Ставки лікар-отоларинголог, лікар-отоларинголог дитячий, лікар – патологоанатом – частково зайняті.
За 11місяців 2021 року на утримання лікувального закладу використано 26 447,5 тис. грн., що становить 90,3% від плану за 11 місяців в сумі 29 298,1 тис. грн.
Заробітна плата медичним працівникам нарахована і виплачена вчасно. За рахунок місцевого бюджету кожного місяця виплачувалася стимулююча доплата до заробітної плати лікарям закладу в розмірі 6,6 тис. грн. в місяць.
На медикаменти для лікування хворих використано 761,5 тис. грн. при плані 967,5 тис. грн., що становить 78,7 %., в т.ч. на боротьбу з COVID – 19 використано175,7 тис. грн. Витрати на медикаменти на 1 ліжко-день становлять 38,7 грн.
На харчування хворих використано 276,4 тис. грн. при плані 325,0 тис. грн., що становить 85,0 %. Витрати на продукти харчування на 1 ліжко-день становлять 19,0 грн.
На оплату енергоносіїв використано 1 973,4 тис. грн., в т.ч.: Криничанська ТГ – 2 005,0 тис. грн., Божедарівська ТГ – 447,1 тис. грн., Затишанська ТГ – 275,9 тис. грн. Відсоток використання від плану становить 72,3 %.
За рахунок власних коштів:
- для забезпечення умов утримання закладу в належному стані було проведено поточні ремонти на суму 78,2 тис. грн.;
- проведено ремонтні роботи на 3-му поверсі головного корпусу на суму 213,3 тис. грн., що дало змогу переведення з неврологічного відділення ліжок;
- проведено ремонтні роботи на суму 47,2 тис. грн. для відкриття фізіотерапевтичного кабінету;
- встановлено пожежний гідрант на суму 15,0 тис. грн.;
- проведено вогнегасну обробку дерев’яних конструкцій покрівель на суму 49,8 тис. грн.
- проведено реконструкцію системи кисневого постачання (киснева рампа) на суму 529,8 тис. грн.;
- придбано: ноутбук – 5 шт. на суму 88,8 тис. грн., багатофункціональний пристрій – 3 шт. на суму 20,4 тис. грн., холодильник – 3 шт. на суму 22,7 тис. грн., насос у котельню – 1 шт. на суму 19,9 тис. грн.
За рахунок коштів Національної служби здоров’я:
- придбано легковий автомобіль на суму 512,7 тис. грн., згідно затвердженого власниками Плану розвитку КП «КНП «Центральна лікарня КСР.
За рахунок коштів обласного бюджету на виконання доручень виборців депутатами Дніпропетровської обласної ради:
- встановлено металопластикові вікна в кількості 16 шт. на суму 80,0 тис. грн. в клініко-діагностичні лабораторії.
За рахунок коштів місцевого бюджету:
- проведено частину монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації на суму 447,6 тис. грн.;
- придбано біохімічний аналізатор на суму 437,7 тис. грн.;
- придбано алкотестер на суму 14,8 тис. грн.
В лікувально-профілактичний заклад звітного періоду звернулося на профогляди 17 795 осіб, в амбулаторних умовах проведено 328 операції, в стаціонарах – 362 операції. Флюорографічне обстеження пройшло 4 868 осіб, рентгенологічне обстеження – 5 601 досліджень, ультразвукове обстеження – 2 145 досліджень, функціональних обстежень – 2 387 досліджень, лабораторних обстежень – 76 339 досліджень. Сімейними лікарями та лікарями поліклінічної служби було проведено 39 433 прийомів, з них з приводу захворювань 21 638 прийомів. В умовах денного стаціонару проліковано 156 пацієнтів. В умовах стаціонару, який розрахований на 92 ліжка проліковано 1 963 особи, з них:
- терапевтичні ліжка – 872 чол.,
- хірургічні ліжка – 387 чол.,
- травматологічні ліжка – 42 чол.,
- гінекологічні ліжка – 117 чол.,
- неврологічні ліжка – 257 чол.,
- педіатричні ліжка – 288 чол.
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради створено за рішенням Криничанської селищної ради VII скликання №17-42/УІІ від 27.10.2017р . КНП «Центр ПМСД» Криничанської селищної ради обслуговує 9646 чоловік, та має мережу медичних закладів:
- Криничанська ЛА ЗПСМ - амбулаторія групової практики;
- Мирнівська СЛА ЗПСМ- амбулаторія монопрактики;
- Маломихайлівський ФП;
- Одарівський ФП.
Станом на 30.11.2021 року укомплектованість медичними кадрами КНП «Центр ПМСД» Криничанської селищної ради становить: лікарі ПМД - 83,3%, середній медперсонал – 100%. У 2021 році прийнято лікаря-інтерна зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина».
На території обслуговування, зареєстровано 40 учасників АТО, з них взято на диспансерний облік - 22 особи. Отримали амбулаторне лікування – 18 осіб, санаторно - курортне – 2 особи.
По програмі «Доступні ліки» станом на 30.11.2021рік виписано електронних рецептів у кількості - 2996.
Лікарями КНП «Центр ПМСД» Криничанської селищної ради підписано 7630 декларації, або 85,1 % (за даними НСЗУ – 90%).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 №1303 «Про впорядкування та безоплатного пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань по Криничанській ТГ на 2021 рік заплановано 150,0 тис. грн., використано 107,3 тис. грн., до постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2019 №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» заплановано – 37,0 тис. грн. використано 30,4 тис. грн.
Надання медичної допомоги. Під медичним спостереженням у 2021 році перебуває 14 осіб внутрішньо переміщених з районів проведення антитерористичної операції та АР Крим, взято на диспансерний облік 3 особи, 3 особи отримали амбулаторне лікування.
На території Криничанської територіальної громади працюють 5 пунктів щеплень:
1. Криничанська ЛА ЗПСМ КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Криничанської селищної ради
2. Аулівська лікарська амбулаторія КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
3. Семенівська лікарська амбулаторія КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
4. Новоселівська лікарська амбулаторія КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
5. Світлогірська лікарська амбулаторія КП «КНП «Центральна лікарня» Криничанської селищної ради
Від початку кампанії з вакцинації за оперативними даними закладів охорони здоров’я громади проведено 10463 щеплень.
Освіта
Робота відділу освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради у 2021 році була спрямована на реалізацію пріоритетних завдань розвитку освітньої галузі:
- впровадження Концепції «Нова українська школа»;
- сприяння залученню спеціалістів з відповідною фаховою освітою до роботи в закладах освіти;
- створення ефективної системи підготовки випускників шкіл до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні та забезпечення об’єктивності оцінювання знань учнів;
- впровадження інклюзивної освіти у закладах освіти;
- збереження та розвиток мережі гуртків позашкільного навчального закладу;
- підтримка обдарованих дітей та талановитої молоді в системі освіти;
- забезпечення гарячим харчуванням 100% учнів початкових класів та дітей окремих категорій;
- оновлення і модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти.
Відповідно до цих пріоритетів упродовж року за активної підтримки керівництва громади, депутатського корпусу, виконавчого комітету, товаровиробників, батьків, керівників закладів освіти та педагогів проводилися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти громади, її подальшого розвитку, створення умов для рівного доступу мешканців громади до якісної освіти.
В підпорядкуванні відділу перебуває 8 закладів дошкільної, 10 закладів загальної середньої освіти, 1 заклад позашкільної освіти, Інклюзивно-ресурсний цент та ДЮСШ.
У 2020/2021 н.р. закладами освіти селищної ради надано освітні послуги 2067 учням шкіл та 479 вихованцям загальної дошкільної освіти. У 2021 році базову загальну середню освіту здобули 161 учень, повну загальну середню освіту - 121 учень. За підсумками навчання базової середньої освіти з відзнакою закінчили навчання 3 учнів та підсумками навчання повної загальної середньої освіти 1 учень отримав «золоту» медаль та 1 - «срібну» медаль. Випускники 11-х класів мали право за власним бажанням пройти державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Результати ЗНО з трьох предметів зараховувалися випускникам як державна підсумкова атестація. Обов’язковими були: українська мова, математика або історія України, третій предмет – на вибір випускника.
Було організовано безоплатне підвезення учнів до пунктів тестування шкільними автобусами.
Освітній процес в закладах освіти забезпечували 663 особи, з них 302 педагогічні працівники. Всі вони вчасно отримували заробітну плату, кошти на оздоровлення. Вчителям нараховувалася 25 відсоткова доплата за престижність професії, вихователям - 20 відсотків. У звітному році було виплачено щорічну грошову винагороду педпрацівникам освітніх закладів.
Бюджет відділу освіти, культури, молоді та спорту у 2021 році становить 128,2 млн грн., по структурі витрат бюджету відділу:
- оплата комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електроенергія, постачання природного газу) – 11,8 млн грн. (або 9,22% від загального обсягу витрат);
- на оплату праці і нарахування на заробітну плату – 106,8 млн грн. (або 83,3 % від загального обсягу витрат);
- інші (оплата товарів та послуг, навчання, сплата місцевих податків, виплати дітям-сиротам, які досягли 18 річного віку, оздоровлення дітей в літніх таборах на морському узбережжі) – 9,6 млн грн.
Фінансування щодо покращення матеріально - технічного забезпечення здійснювалося за кошти, державного, обласного, селищного бюджетів та залишку освітньої субвенції минулого року. З метою створення безпечних умов навчання і роботи, відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання закладів освіти та організації освітнього процесу здійснено такі заходи:
придбано:
- новий шкільний автобус для Дружбівської СЗШ - 1 966,5 тис. грн.;
- засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи за рахунок державного бюджету (Нова Українська школа) – 310,0 тис. грн., у т.ч. співфінансування з місцевого бюджету – 34,5 тис. грн.
- магнітно-крейдові дошки та дидактичні матеріали для шкіл громади – 76,1 тис. грн.
- інтерактивні дошки для КЗ «Аулівський опорний заклад загальної середньої освіти» та філії Український навчальний заклад – 128,0 тис. грн.
- газовий котел для Маломихайлівської СЗШ – 38,0 тис. грн.
- два циркуляційних насоси для КЗ Дружбівська СЗШ – 26,4 тис. грн., встановлено газовий котел, розширювальний бачок, поміняно крани та частково труби;
проведено капітальні ремонти з улаштування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуації людей:
- в будівлі КЗ «Криничанська СЗШ I-III ступенів №1» - 486,8 тис. грн.
- в будівлі КНЗ «Криничанський центр учнівської молоді» – 332,8 тис. грн.
- в будівлі КЗ Маломихайлівський ДНЗ (ясла-садок) «Червона Шапочка» – 77,9 тис. грн.
- в будівлі КЗ Криничанський ДНЗ (ясла-садок) №2 «Вишенька» – 140,7 тис. грн.
проведено капітальний ремонт покрівлі Українського навчального закладу - 834,8 тис. грн.
виготовлено проєктну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт вимощення будівлі КЗ Криничанський ДНЗ (ясла-садок) №2 «Вишенька» – 27,4 тис. грн.
для покращення роботи в режимі он-лайн від Дніпропетровської обласної державної адміністрації отримано 15 ноутбуків.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 року № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» здійснено співфінансування з місцевого бюджету на придбання ноутбуків для педагогічних працівників для організації дистанційного навчання – 30,0 тис. грн.
За звітний період укладено 395 угод про закупівлю товарів, робіт та послуг, в т.ч.:
316 прямих договорів
30 договорів укладених за результатами проведених відкритих торгів
36 договорів укладених за результатами спрощених процедур закупівель
13 договорів укладених за результатами проведених переговорних процедур
Досить важким і тривалим у цьому році був початок опалювального періоду. Прийшло похолодання, але заклади так і не затопилися, що звісно спричинило надходження скарг від батьків з питанням, коли ж розпочнуть опалювати школи і дитячі садочки? Вирішення даного питання потребувало допомоги держави. Зависокі ціни на газ, спричинили і суттєве підвищення цін на тепло (у декілька разів зросли ціни на сировину для твердопаливних котлів - пелетів, брикетів і таке інше). Постійно зростають ціни на електроенергію. Завдяки спільній роботі керівництва селищної ради, відділу та заходам, запроваджених Урядом, у нас в одних із перших в Кам’янському районі стовідсотково відновлено опалення.
Значна увага в 2021 році приділялася керівниками закладів освіти питанню дотримання протиепідемічних заходів у закладах на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. Всі педагогічні працівники мають 100% вакцинацію від коронавірусної хвороби і цим забезпечили очне навчання у закладах загальної середньої освіти.
На забезпечення освітніх закладів громади засобами індивідуального захисту працівників (маски, рукавички, щитки), дезінфікуючими засобами та антисептиками використано 118,0 тис. грн., з них для шкіл - 80,3 тис. грн. для дитячих садочків - 37,7 тис. грн.
Організовано проходження щорічних профілактичних медичних оглядів персоналу закладів освіти, згідно рекомендацій МОЗ України.
Постійно, у встановлені строки Департаментом освіти і науки , відділом відбувається замовлення необхідної кількості підручників та здійснюються організаційні заходи щодо їх отримання та своєчасного забезпечення підручниками всі навчальні заклади громади.
Нова українська школа продовжує позиціонувати нові виклики як для учнів, так і для вчителів. В рамках впровадження Нової української школи для перших класів закладів загальної середньої освіти придбано нові учнівські одномісні парти, комп’ютерне обладнання, СМАРТ ТВ на суму 660,9 тис. грн. Всі навчальні заклади мають доступ до мережі Інтернет.
Для підвезення 802 учнів, що проживають за межею пішохідної доступності, використовується 12 шкільних автобусів. З метою безпечного здійснення підвезення учнів та учителів у поточному році на проведення ремонтів шкільних автобусів витрачено 229,1 тис. грн.
В закладах освіти створено умови для забезпечення дітей та підлітків гарячим харчуванням, яке проводилося згідно затвердженого Держпродслужбою меню та відповідно до нового Санітарного регламенту з суворим дотриманням рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів. Розширилися вимоги з організації харчування: визначено основні групи продуктів, які обов’язково мають бути в раціоні учня, та вимоги до цих продуктів. Раз на тиждень готується риба, а фрукти та ягоди подаються без додавання цукру та підсолоджувачів.
Безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої освіти охоплено учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів з числа категорій: діти учасників бойових дій, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти з інвалідністю, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, загальною чисельністю 139 учнів. Вартість одноразового гарячого харчування у школах становить 20,00 грн. У закладах дошкільної освіти від сплати за харчування звільняються діти таких самих пільгових категорій, що і в школах, а також пільгу мають діти з багатодітних сімей. Загальна чисельність звільнених від плати за харчування – 112 дітей. Фактична вартість дітодня у садочках становила: 31,72 грн. для дітей раннього віку (до 3-х років), 48,57 грн. – для дітей садового віку (до 6-7 років). Розмір батьківської плати становив 40% та 60% від вартості одного дітодня.
В рамках реалізації державної політики з питань забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до освіти та їх інтеграції в освітній простір у 2021 році продовжено роботу з організації інклюзивного навчання. Відповідно до заяв батьків та рекомендацій фахівців Інклюзивно-ресурсного центру у навчальних закладах надано освітні послуги 24 учням вищезазначеної категорії та 4 вихованцям у дошкільних закладах. З учнями, які навчаються за інклюзивною формою, проводяться додаткові корекційно-розвивальні заняття, що визначені індивідуальною програмою розвитку дитини, які фінансуються за рахунок державної субвенції.
За рахунок субвенції з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами для Інклюзивно-ресурсного центру придбано обладнання на суму 61,1 тис. грн. (бігова доріжка, обладнання для кімнати сенсорно-інтеграційної терапії, стіл для малювання піском).
У 2021 році дітям-сиротам і дітям, позбавлених батьківського піклування, які досягли 18-річного віку, виплачено грошову допомогу в сумі 10,9 тис. грн.
36 дітям – сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування придбано шкільну та спортивну форми на суму 61,2 тис. грн.
З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей під час літніх канікул 23 дитини пільгової категорії відпочили в оздоровчому таборі «Мрія», що знаходиться на узбережжі Азовського моря.
Криничанський ЦУМ у 2021 році спрямував свою роботу на діяльність професійно-технічного, екологічного, художньо-естетичного, туристично-краєзнавчого та спортивного напрямків.
На базі Центру учнівської молоді функціонують Криничанський історико-краєзнавчий музей, «Світлиця Хліба» та Музей «Пам’яті Маслакова Анатолія Леонідовича».
Позашкільною освітою в закладі було охоплено 412 вихованці. Функціонувало 26 гуртків (31 група). Гуртковою роботою охоплені діти від 6 до 17 років. Середня наповнюваність в гуртках становить 13 вихованців.
Навчально-виховна програма закладу реалізовувалася за такими напрямками:
Художньо-естетичний напрям – 10 груп, в них - 123 вихованців.
Еколого-натуралістичний напрям - 4 групи, в них 52 вихованці.
Туристсько-краєзнавчий напрямок – 3 групи, 36 вихованців.
Науково-технічний напрямок - 9 груп, в них 136 вихованців.
Спортивний напрямок – 5 груп, в них 65 вихованців.
Наявна мережа гуртків відповідає типу закладу, стану функціонування, статутним завданням.
Заняття гуртків проводились, як безпосередньо на базі Криничанського ЦУМ, так і на базі Криничанської СЗШ І-ІІІ ступенів №2 та на базі спортивної зали для занять з вільної боротьби (будинок побуту, смт. Кринички). Гуртківці приймають активну учать у чемпіонатах області та України, де займають призові місця.
Професійно-технічний напрямок. За професією водіння категорії «А» навчалося 36 учнів, категорії «В» - 18, категорії «С», перший рік навчання – 32 учня, другий рік навчання – 34 учня.
Захист прав дітей-сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування
На первинному обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у службі у справах дітей Криничанської селищної ради перебуває 75 дітей, із них 43 знаходяться під опікою, 1 дитина усиновлена, 21 дитина виховується в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, 6 дітей перебуває в інтернатних закладах, 4 дітей влаштовано в сім’ю родичів/знайомих.
Служба у справах дітей відповідно до чинного законодавства за місцем проживання дитини здійснює контроль за умовами утримання, навчання, виховання дитини, над якою встановлено опіку, піклування, яка влаштована у прийомну сім'ю, дитячий будинок сімейного типу, шляхом відвідування родини.
З метою створення належних умов для забезпечення реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, підтримки сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, і захисту прав дітей у таких сім’ях, службою у справах дітей постійно забезпечується виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, надаються послуги, комплексна допомога, гуманітарна допомога у вигляді одягу, взуття, іграшок, яку Криничанській селищній раді надає благодійний фонд «Помагаєм» та жителі громади.
Постійно відвідуються родини спільно з центром надання соціальних послуг, Криничанським відділом поліції, складаються акти обстеження, буклети, листівки, проводяться бесіди по дотриманню прав неповнолітніх. Протягом звітного періоду відвідано 30 родин з числа складних життєвих обставин.
На різноманітні свята, родини із числа складних життєвих обставин отримують різноманітні подарунки та солодощі, так на Великдень, за підтримки мешканців громади, діти, які перебувають на обліку дітей, які знаходяться у складних життєвих обставинах отримали солодкі подарунки та одяг. На день захисту дітей було проведено розважальний захід та вручено солодкі подарунки (морозиво).
В судовому провадженні перебуває 2 цивільні справи щодо позбавлення батьківських прав родин: Яценко Ірини Володимирівни з с. Одарівка, Неклеси Ксенії Леонідівни, з м. Дніпро. Вказані родини не піклуються про здоров’я дітей, фізичне, моральне і духовне виховання, не готують їх до самостійного життя.
Протягом 2021 року 5 дітям надано статус дитини-сироти, 3 дітям надано статус дитина, позбавленої батьківського піклування, 3 дітей влаштовано під опіку.
Постійно здійснюється аналіз та оцінка потреб дітей, у яких порушуються їхні права, надаються різноманітні консультації та рекомендації відповідальним особам за надання соціальних послуг, які надаються в громаді сім’ям з дітьми з числа складних життєвих обставин. Протягом 2021 року службою у справах дітей було розглянуто 87 заяв по даній тематиці.
Однією із форм реалізації державної політики з охорони дитинства в громаді є діяльність комісії з питань захисту прав дитини. У 2021 році проведено 8 засідань комісії, на яких було розглянуто 73 питання соціального захисту дітей, серед них: правочини (договори дарування), питання доцільності позбавлення батьківських прав, дозвіл на виїзд дитини закордон, вирішення спорів щодо визначення місця проживання малолітньої дитини, вирішення спорів щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї тощо. За результатами розгляду комісією підготовлено 60 проєктів рішень, що були розглянуті на виконкомі Криничанської селищної ради.
Службою у справах дітей забезпечується представництво та захист інтересів неповнолітніх у судових засіданнях. За 2021 року, працівниками служби прийнято участь у 5 судових засіданнях.
Відповідно до ст.53 Конституції України та Закону України «Про загальну середню освіту» у Криничанській громаді було проведено Всеукраїнський профілактичний захід «Урок» щодо виявлення дітей шкільного віку, неохоплених навчанням станом на початок 2021 навчального року, не виявлено.
Також упродовж 2021 року спеціалістами Служби спільно з представниками ювенальної превенції та дільничним інспектором здійснено профілактичні рейди «Діти вулиці», з метою профілактики негативних проявів у підлітковому середовищі щодо продажу неповнолітнім алкогольних напоїв, розпивання неповнолітніми пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або появу у громадських місцях у стані сп’яніння, тощо З-поміж проінспектованих закладів, порушення виявлено не було. Учасники рейду роз’яснювали представникам закладів положення законів і відповідальність за їх порушення.
Культура
Робота відділу освіти, культури, молоді та спорту у 2021році була направлена на задоволення культурних потреб населення, створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей дорослого і дитячого населення, розвитку ініціативи та самодіяльності жителів громади.
Мережа закладів культури складається із 11 клубних закладів, 13 бібліотечних закладів, комунального закладу культури «Криничанська мистецька школа» та комунального закладу «Криничанський історико-краєзнавчий музей».
Будинки культури, бібліотеки є осередками збереження, відродження та популяризації народних звичаїв і традицій.
У звітному році проведено реорганізацію закладів культури та виведено з мережі Новопушкарівськтий сільський клуб. Реорганізовано Центральний Будинок культури та Криничанську центральну публічну бібліотеку.
З метою покращення надання бібліотечних послуг та економією бюджетних коштів, здійснено переміщення Центральної публічної бібліотеки з приміщення Будинку Побуту до будівлі Інклюзивно-ресурсного центру. Процес реорганізації закладів культури буде тривати і надалі.
Основне місце у роботі закладів культури займає проведення культурно-масових заходів. У зв’язку із поширенням коронавірусної інфекції (COVID-19) та встановленням карантинних обмежень змінювалась робота закладів культури.
Здійснено організаційні заходи щодо відзначення державних свят та пам’ятних дат:
- до Дня Соборності України;
- до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав;
- до Дня пам’яті Героям Небесної Сотні;
- до 207-ї річниці з дня народження Т.Г Шевченка;
- театралізоване народне гуляння До Дня Колодія;
- до 76-ї річниці з Дня Перемоги у Другій світовій війні;
- до Дня української вишиванки;
- до День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні;
- до Дня Конституції України та Дня Молоді;
- до 30-ї річниці Незалежності України;
- до дня Державного Прапора України;
- до Дня селища Кринички, села Промінь, села Дружба, села Червоноіванівка, селища Аули;
- до Дня рятівника;
- до Дня пам’яті захисників України;
- до Дня заснування смт Кринички;
- до Дня захисників та захисниць України;
- до Дня Свободі та Гідності;
- до Дня пам’яті жертв голодоморів.
- до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
З нагоди Дня захисту дітей в режимі он-лайн проводився дитячий фестиваль-конкурс «СМАЙЛ ФЕСТ 2021».
24 серпня 2021 року у м. Дніпро на площі біля Дніпропетровської облдержадміністрації зібралися представники 86 громад. Влаштували святковий ярмарок і концерт. Криничанська громада теж взяла участь у цьому заході. Народний аматорський колектив «Надія» своїми веселими піснями вітав гостей та учасників свята.
28 серпня жителі Криничок вшанували захисників, які загинули в боротьбі за незалежність, северенітет і територіальну цілісність України. Вручено квіти вдячності батькам, сини яких віддали своє життя за Україну.
Колектив КЗ «Аулівський СБК» приймав участь у фестивалі «Петриківський Дивоцвіт».
Криничанська центральна публічна бібліотека за спонсорські кошти отримала 11 примірників періодичних видань. За «Програмою поповнення фондів публічних бібліотек» від Українського інституту книги отримала 317 екземплярів нових книг різної тематики.
Проведено семінар-практикум «Сучасна бібліотека: новий формат діяльності» для бібліотечних працівників Криничанської селищної територіальної громади.
Відбулася творча зустріч з письменниками Дніпропетровщини Володимиром Кільченським та Євгеном Безусом, яка проходила в рамках літературного марафону «Об’єднані любов’ю до слова» ініційованого Дніпропетровською обласною універсальною науковою бібліотекою ім. Первоучителів слов’янських Кирила і Мефодія за підтримки Дніпропетровської обласної державної адміністрації відповідно до Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава».
До Дня державного прапора України та до 30-річчя Дня Незалежності України в бібліотеках було організовано та проведено заходи: виставка-інсталяція «Незалежна країна моя» та інформаційний буклет «12 фактів про Україну, проведено патріотичний квест - урок «Зростаймо патріотами своєї країни» в рамках національно - патріотичного виховання та любові до Батьківщини підростаючого покоління.
В Криничанській мистецькій школі навчається 114 учнів. Діти мають можливість отримати навички гри на фортепіано, акордеоні, баяні, скрипці та розвивають сольний спів.
Учні закладу приймали участь в режимі он-лайн у Міжнародних конкурсах:
«ТALENTS OF THE 21 CENTURY», Болгарія
«Златограй», м. Миколаїв
«KING OF CREATIVITY», м. Дніпро
«Зоряний Янгол», м. Дніпро
«Битва жанрів», м. Дніпро
«Осінній серпантин»
На утримання мистецької школи витрачено 2161,5 тис. грн. на виплату заробітної плати, на покращення матеріально-технічної бази 28,9 тис. грн., на енергоносії 60,0 тис. грн.
На території селищної ради розташовано 17 пам’яток історії та монументального мистецтва, 121 пам’ятка археології та 2 пам’ятки архітектури.
У звітному році за благодійні кошти проводилися косметичні ремонти пам’ятників та братських могил загиблим воїнам Другої світової війни.
Фізичне виховання та спорт
З метою створення умов для подальшого розвитку фізичної культури і спорту, підвищення рівня здоров’я, фізичного розвитку населення на території селищної ради затверджена Комплексна програма розвитку фізичної культури та спорту на 2021-2024 роки.
У звітному році активізувалася робота дитячої юнацької спортивної школи, а саме: призначений директор та введено посаду тренера з художньої гімнастики. На базі Будинку культури в селі Українка вже більше десяти років працює боксерський клуб «Ринг», на даний час займаються боксом близько 15 осіб.
На базі Червоноіванівського НВК у вересні 2021 року проводилися обласні змагання зі спортивного туризму пам’яті А.Л. Маслакова. На фінальні змагання прибули команди із 8 регіонів Дніпропетровщини. Діти змагалися у 5-ти видах спортивного туризму: туристична смуга перешкод, фігурне водіння велосипеда, залік з топографії, орієнтування, переправа на плавзасобах-катамаран. Команда Криничанської селищної ради, Степанівського НВК зайняла І місце.
При Криничанському ЦУМ діють спортивні гуртки з вільної боротьби та карате, де займається 52 особи. Гуртківці приймають активну учать у чемпіонатах області та України, де займають призові місця.
В рамках реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» на території села Промінь відкрито дану локацію.
В основному фізкультурно-оздоровча робота серед дітей та молоді здійснюється на уроках фізичного виховання.
Благоустрій територій
З метою створення зручних і безпечних умов для пасажирів громадського транспорту за кошти субвенції обласного бюджету на виконання доручень виборців депутатами Дніпропетровської обласної ради придбано та встановлено у селі Новоселівка та у селі Улянівка конструкції та їх частини (захисні навіси) на загальну суму 57,5 тис. грн.
Виконано повний ремонт двох кабельних ліній, що живлять такі соціально важливі об’єкти, як Будинок культури та Центр надання адміністративних послуг в смт Кринички.
В рамках виконання програми благоустрою територій населених пунктів Криничанської селищної ради на 2021-2022 роки виконано заходи:
- придбано сміттєвоз – 2249,1 тис. грн., витрати по страхуванню на сміттєвоз склали 2960,00 гривень , по техогляду-1290,00 гривень;
- придбано сміттєві баки у кількості 20 шт. для розміщення їх на території смт Кринички та смт Аули – 95,0 тис. грн.;
- заготовлено піскосуміш 20 тонн – 38,2 тис. грн., пісок 20 тонн – 5,8 тис. грн., бішофіт (протиожеледний засіб) - 2000 кг – 40,0 тис. грн.;
- придбано фарби, лаки та інші будівельні матеріали для проведення благоустрою сіл та селища до належного стану – 50,0 тис. грн.;
- для розмітки доріг закуплено фарбу - 19,5 тис. грн.;
- придбано лампи для вуличного освітлення - 50,0 тис. грн., електролічильники – 4,5 тис. грн., електротовари для поточного ремонту вуличного освітлення – 41,8 тис. грн. Витрати на вуличне освітлення у 2021 році склали – 711,5 тис. грн. Проведено послуги по заміні лічильників по вул. Зайвого, Нагірній в смт Кринички, в селах Малярщина, Первозванівка, Гримуче на суму 12,1 тис. грн.;
- закуплено та висажено квіти – 11,7 тис. грн.;
- придбано дві вуличні дерев’яні лавки, встановлені біля приміщення селищної ради – 13,6 тис. грн.
В рамках програми питна вода сіл, селищ Криничанської селищної ради на 2021-2022 роки до кінця 2021 року буде придбано та встановлено Башта Рожновського для забезпечення водою жителів с. Маломихайлівка - 226,0 тис. грн.
З метою безпеки руху пішоходів, і в першу чергу дітей, КП «Добробут» за кошти місцевого бюджету на вул. Центральній смт Кринички, в смт Аули та в с. Світлогірське провели роботи з оновлення дорожньої розмітки типу «зебра».
З метою забезпечення безпеки дорожнього руху, в рамках виконання заходів програми утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури на території Криничанської селищної ради на 2021-2022 роки, придбано засоби примусового зниження швидкості руху транспорту та дорожні знаки на суму 7,0 тис. грн. для подальшого встановлення на вулиці Івана Сірка, район дитячого садочка «Ромашка» в смт Аули.
В рамках Програми зайнятості населення Криничанської селищної ради на 2021рік брали участь у оплачуваних громадських роботах 4 безробітніх - 13,3 тис. грн. та 1 боржник - у суспільно-корисних роботах – 7,9 тис. грн.
У зв’язку з необхідністю визначення обсягів реалізації послуг із централізованого водопостачання під час укладання договорів КП ДОР «Аульський водовід» із споживачами послуг затверджено норми питного водопостачання та водовідведення для населених пунктів смт Кринички, с. Чернече, с. Червоний Яр, с. Світлогірське (вул. Зв’язківців, вул. Лугова).
Відповідно до рішення виконавчого комітету Криничанської селищної ради № 227 від 12 жовтня 2021 року визначено виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території смт Аули та села Українка та рішення виконавчого комітету Криничанської селищної ради № 228 від 12 жовтня 2021 року визначено виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території смт Кринички, с. Світлогірське, с. Чернече, с. Червоний Яр, с Суворівське, с. Новопідгірне комунальне підприємство Криничанської селищної ради «Добробут».
На засіданні виконавчого комітету селищної ради 25.11.2021 року було затверджено норми утворення твердих побутових відходів та встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів.
Тариф з урахуванням ПДВ, грн. |
||
Населення, грн. / за одного мешканця |
Бюджетні установи та організації, грн. / куб. м |
Інші споживачі, грн. / куб. м |
26,00 |
182,72 |
206,55 |
Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій
У 2021 році проведено 28 засідань місцевої комісії з питань ТЕБ і НС на яких розглянуті питання:
- погіршення епідемічної ситуації, пов’язаною із захворюванням на гостру респіраторну хворобу COVID-19 ;
- санітарно-епідемічний стан на території Криничанської селищної ради та заходи із запобігання поширенню на території селищної ради гострої респіраторної хвороби COVID-19 ;
- заходи щодо запобігання масовим пожежам, «Підготовка місць масових відпочинків на водних об’єктах»;
- заходи запобігання COVID-19 в закладах соціального захисту населення;
- розгляд скарги на громадянку Шрам Н.М. про руйнування дренажно-паводкового каналу;
- про стан утримання протипожежного водопостачання (пожежних гідрантів , пожежних водоймищ, водонапірних веж) та заходів їх утримання;
- про готовність щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополучча населення в літній період 2021 року на території Криничанської селищної ради ;
- про заходи стабілізації епідемічної ситуації ;
- про стан пожежної безпеки закладів освіти ;
- про виконання заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 ;
- про санітарно-епідемічний стан на території Криничанської селищної ради та заходи із запобігання поширенню на території селищної ради гострої респіраторної хвороби COVID-19;
- про заходи щодо забезпечення та недопущення матеріальних втрат під час збирання ранніх зернових культур у 2021 році через пожежі та інші надзвичайні ситуації в місцях збирання , зберігання та переробки врожаю;
- про підвищення рівня охоплення вакцинацією, забезпечення доступу імунізації проти гострої хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- COV-2;
- про затвердження паспорту ризику виникнення надзвичайних ситуацій на території Криничанської селищної ради;
- про заходи щодо запобігання та протидії масовим пожежам лісів і сільгоспугідь у літній період 2021року ;
- про санітарно-епідемічний стан на території Криничанської селищної ради та заходи запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2;
- про посилення заходів з проведення кампанії щодо вакцинації від коронавірусної хвороби COVID-19 ;
- про стан готовності Криничанської селищної ради до дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій в осінньо-зимовий період 2021-2022 року на об’єктах критичної інфраструктури, у тому числі забезпечення сталої роботи транспортної інфраструктури, безперебійного теплопостачання споживачам під час опалювального сезону 2021-2022 року;
- про підведення підсумків купального сезону 2021 року та завдання на наступний купальний сезон;
- про затвердження комплексного плану заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2021-2022 року в Криничанській селищній раді ;
- про встановлення помаранчевого рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Криничанської селищної ради ;
- про виникнення надзвичайної ситуації пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021 року-2022 років ;
- про розгляд розрахунку перспективної мережі пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої пожежної охорони ( центрів безпеки ) селищної ради ;
- про санітарно-епідемічний стан в області та заходи із запобігання поширенню на території Криничанської селищної ради гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2».
В рамках виконання «Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Криничанської селищної ради на 2021-2024 роки» 65 державній пожежно-рятувальній частині було виділено на паливно-мастильні матеріали 50,0 тис. грн., на придбання спеціалізованого одягу – 30,0 тис. грн.
Захист прав і свобод громадян, забезпечення законності та правопорядку
В рамках реалізації Програми забезпечення правопорядку та профілактики правопорушень на території Криничанської селищної ради на 20221-2024 роки для відділення поліції виділено 50 тис. грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів, для поліцейського офіцера громади - 50,0 тис. грн. на паливно-мастильні матеріали та запчастини для службового автомобіля.
Постійно проводиться робота щодо організації правопорядку і запобігання нещасних випадків при проведенні святкових заходів з масовим перебуванням людей.
На закінчення хочу подякувати моїй команді, виконавчому комітету, депутатам селищної ради, керівникам підприємств, установ та організацій, громадським організаціям, приватним підприємцям, всім жителям нашої громади, хто підтримує і допомагає селищній раді у виконанні заходів соціально-економічного розвитку, хто не словами, а справами доводив свою небайдужість до становлення і розвитку нашої громади.
Сподіваюсь на подальшу співпрацю і взаєморозуміння.
Криничанський селищний голова Юрій БАЛЮК